Album de fotografie: Chekhov Shakespeare Bergman vazuti de Andrei Serban
Album de fotografie: Chekhov Shakespeare Bergman vazuti de Andrei Serban
„In teatru, evenimentul e spectacolul. Cei care nu au vazut spectacolul devin martorii lui prin intermediul pozelor Mihaelei, percepand prin unghiul camerei vibratiile preluate de pe fetele actorilor si captate de obiectivul fotografic. Cei care l-au vazut deja, isi verifica sau isi improspateaza memoria la un interval dupa vizionare, poate chiar au surpriza sa descopere ceva ce-i va face sa-si schimbe parerea initiala. Cand surprinde si alimenteaza cu impresii vii, fotografia adanceste perceptia si astfel devine ea insasi obiect de arta. (…)
Cand am invitat-o sa fotografieze piesele cu subiecte mai aparte, Strigate si soapte dupa filmul lui Bergman sau Regele Lear cu o distributie exclusiv feminina, i-am propus Mihaelei sa ia taurul de coarne si sa intre si mai adanc in subiect, adica sa patrunda, sa invadeze in intimitatea jocului actorilor. De la inceput am asigurat-o pe Mihaela ca poate sa urmeze o directie noua, ideea fiind ca planurilor distante, mai generale, in care sa se remarce compozitia, relatia dintre spatiu si concept, unde sa se vada regia, le-am preferat exact opusul – apropierea cat mai mare de personaje, pana la gros-plan, pentru a intra inauntrul lor, si astfel sa incercam sa le intelegem. (…)
Text: Andrei Serban, Ana Maria Narti. Versiunea in limba engleza: Samuel Onn
Odata cu primul album, Dorian Gray, Mihaela Marin se impune ca fotograf al artelor spectacolului din Romania. Dupa albumele Hamlet Machine (2007) si Faust (2008), ilustreaza numarul dedicat teatrului romanesc al revistei Alternatives Theatrales (2010) si volumul Livada de visini, teatrul nostru semnat de George Banu (2011). Expozitii ale sale au fost organizate la New York, Paris, Berlin, Tel Aviv, Roma, Bruxelles.
Descrierea produsului
„In teatru, evenimentul e spectacolul. Cei care nu au vazut spectacolul devin martorii lui prin intermediul pozelor Mihaelei, percepand prin unghiul camerei vibratiile preluate de pe fetele actorilor si captate de obiectivul fotografic. Cei care l-au vazut deja, isi verifica sau isi improspateaza memoria la un interval dupa vizionare, poate chiar au surpriza sa descopere ceva ce-i va face sa-si schimbe parerea initiala. Cand surprinde si alimenteaza cu impresii vii, fotografia adanceste perceptia si astfel devine ea insasi obiect de arta. (…)
Cand am invitat-o sa fotografieze piesele cu subiecte mai aparte, Strigate si soapte dupa filmul lui Bergman sau Regele Lear cu o distributie exclusiv feminina, i-am propus Mihaelei sa ia taurul de coarne si sa intre si mai adanc in subiect, adica sa patrunda, sa invadeze in intimitatea jocului actorilor. De la inceput am asigurat-o pe Mihaela ca poate sa urmeze o directie noua, ideea fiind ca planurilor distante, mai generale, in care sa se remarce compozitia, relatia dintre spatiu si concept, unde sa se vada regia, le-am preferat exact opusul – apropierea cat mai mare de personaje, pana la gros-plan, pentru a intra inauntrul lor, si astfel sa incercam sa le intelegem. (…)
Text: Andrei Serban, Ana Maria Narti. Versiunea in limba engleza: Samuel Onn
Odata cu primul album, Dorian Gray, Mihaela Marin se impune ca fotograf al artelor spectacolului din Romania. Dupa albumele Hamlet Machine (2007) si Faust (2008), ilustreaza numarul dedicat teatrului romanesc al revistei Alternatives Theatrales (2010) si volumul Livada de visini, teatrul nostru semnat de George Banu (2011). Expozitii ale sale au fost organizate la New York, Paris, Berlin, Tel Aviv, Roma, Bruxelles.
Detaliile produsului