Catalizatorul
Fiecare doreste sa schimbe ceva. Comerciantii doresc sa modifice preferintele cumparatorilor si liderii vor sa schimbe organizatiile. Firmele debutante urmaresc sa modifice industrii, iar organizatiile nonprofit vor sa schimbe lumea. Dar schimbarea este dificila. De multe ori depunem eforturi persuasive, facem presiuni si insistam, dar nimic nu se clinteste din loc. Ar putea sa existe o solutie mai buna?
Aceasta carte propune o abordare diferita. Agentii de succes ai schimbarii stiu ca nu este vorba despre a insista ori despre a furniza mai multe informatii, ci despre a fi un catalizator. Catalizatorii inlatura obstacolele care blocheaza drumul si ridica barierele din calea schimbarii. In loc sa se intrebe "Cum as putea sa modific opiniile unora?", ei pun o intrebare diferita: "De ce nu si-au schimbat deja opiniile? Ce anume ii opreste?". Catalizatorul identifica barierele esentiale din calea schimbarii si modalitatile in care le putem inlatura. Veti afla cum schimba catalizatorii opiniile in cele mai dificile situatii: cum ii conving negociatorii pentru eliberarea ostaticilor pe rapitori sa se predea cu mainile sus si cum procedeaza comerciantii pentru ca produsele lor sa aiba priza la public, cum transforma liderii cultura organizationala si cum declanseaza activistii miscarile sociale, cum reusesc psihoterapeutii sa-i convinga pe consumatorii de droguri ca au o problema si cum agentii electorali care umbla din usa in usa schimba convingeri politice adanc inradacinate.
Descrierea produsului
Fiecare doreste sa schimbe ceva. Comerciantii doresc sa modifice preferintele cumparatorilor si liderii vor sa schimbe organizatiile. Firmele debutante urmaresc sa modifice industrii, iar organizatiile nonprofit vor sa schimbe lumea. Dar schimbarea este dificila. De multe ori depunem eforturi persuasive, facem presiuni si insistam, dar nimic nu se clinteste din loc. Ar putea sa existe o solutie mai buna?
Aceasta carte propune o abordare diferita. Agentii de succes ai schimbarii stiu ca nu este vorba despre a insista ori despre a furniza mai multe informatii, ci despre a fi un catalizator. Catalizatorii inlatura obstacolele care blocheaza drumul si ridica barierele din calea schimbarii. In loc sa se intrebe "Cum as putea sa modific opiniile unora?", ei pun o intrebare diferita: "De ce nu si-au schimbat deja opiniile? Ce anume ii opreste?". Catalizatorul identifica barierele esentiale din calea schimbarii si modalitatile in care le putem inlatura. Veti afla cum schimba catalizatorii opiniile in cele mai dificile situatii: cum ii conving negociatorii pentru eliberarea ostaticilor pe rapitori sa se predea cu mainile sus si cum procedeaza comerciantii pentru ca produsele lor sa aiba priza la public, cum transforma liderii cultura organizationala si cum declanseaza activistii miscarile sociale, cum reusesc psihoterapeutii sa-i convinga pe consumatorii de droguri ca au o problema si cum agentii electorali care umbla din usa in usa schimba convingeri politice adanc inradacinate.
Detaliile produsului