Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cercetarea practica de marketing

De (autor): Petre Datculescu

0
(0 review-uri)
Cercetarea practica de marketing - Petre Datculescu

Cercetarea practica de marketing

De (autor): Petre Datculescu

0
(0 review-uri)

Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational.

 

Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara:

• Orientarea practica

• Abordarea in detaliu a metodologiei

• Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing

• Modalitati extinse de analiza

• Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite “gata pentru a fi folosite”

 

Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, intemeiat in 1990. (www.irsop.ro)

 

 

Aceasta carte este editia a doua a lucrarii „Cercetarea de Marketing“ publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006. Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu in formatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in „Cercetarea Practica de Marketing“.

De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare?

Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing. Mai precis:

Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cer cetarii stiintifice.

Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.

In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema specifica de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.

Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese in stricta concordanta cu natura problemei cercetate.

Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea cercetarilor in cadrul marketingului real.

Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.

Citeste mai mult

transport gratuit

115.60Lei

115.60Lei

Primesti 115 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational.

 

Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara:

• Orientarea practica

• Abordarea in detaliu a metodologiei

• Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing

• Modalitati extinse de analiza

• Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite “gata pentru a fi folosite”

 

Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, intemeiat in 1990. (www.irsop.ro)

 

 

Aceasta carte este editia a doua a lucrarii „Cercetarea de Marketing“ publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006. Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu in formatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in „Cercetarea Practica de Marketing“.

De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare?

Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing. Mai precis:

Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cer cetarii stiintifice.

Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.

In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema specifica de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.

Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese in stricta concordanta cu natura problemei cercetate.

Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea cercetarilor in cadrul marketingului real.

Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one