Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Comportamentul social

De (autor): Jon Elster

0
(0 review-uri)
Comportamentul social - Jon Elster
Rasfoieste

Comportamentul social

De (autor): Jon Elster

0
(0 review-uri)
Comportamentul social. Fundamentele explicatiei in stiintele sociale.

Desi avem impresia ca luam decizii pe baza unor deliberari, deci constient si rational, in realitate pentru noi decid emotiile, normele, prejudecatile, vointa, temerile sau frustrarile. Comportamentul social cerceteaza mecanismele profunde ale actiunii oamenilor, mobilizand intregul inventar al stiintelor sociale. Autorul, Jon Elster, creeaza o structura de analiza si interpretare a unor probleme aparent paradoxale, invatandu-l pe cititor cum sa gaseasca raspunsul la intrebari de genul:

• De ce, uneori, ni se schimba preferintele prin simpla trecere a timpului?
• De ce pedepsele, in loc sa reduca rata de incidenta a comportamentului pe care il vizeaza, mai degraba o sporesc?
• De ce rata sinuciderilor scade atunci cand medicamentele periculoase se vand in folii, fata cu vanzarea lor in flacoane?
• De ce este mai putin probabil ca oamenii saraci sa emigreze?
• De ce sunt oamenii dispusi sa investeasca in proiectele altora, in conditiile in care cei din urma pastreaza intregul profit?
• De ce trag oamenii concluzii care nu sunt sustinute de dovezi?
• De ce isi exprima unii oameni optiunea de a vota chiar si atunci cand aceasta nu poate produce niciun efect in privinta rezultatului de la urne?
• De ce firmele investesc in stocuri masive chiar si atunci cand nu antici¬peaza o intrerupere a productiei?

Cui se adreseaza aceasta carte:
1. mediul academic: profesori si studenti la facultatile de sociologie, psihologie, jurnalism, drept, comunicare si relatii publice, stiinte politice, administratie si afaceri, filosofie;
2. practicieni in domeniile psihologie, sociologie, mass-media (jurnalism, publicitate, PR), politica (teoretica si practica), ONG-uri;
3. manageri interesati de rafinarea metodelor de gestionare a resursei umane;
4. publicul larg.
Citeste mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 69.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

62.91Lei

62.91Lei

69.90 Lei

Primesti 62 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Comportamentul social. Fundamentele explicatiei in stiintele sociale.

Desi avem impresia ca luam decizii pe baza unor deliberari, deci constient si rational, in realitate pentru noi decid emotiile, normele, prejudecatile, vointa, temerile sau frustrarile. Comportamentul social cerceteaza mecanismele profunde ale actiunii oamenilor, mobilizand intregul inventar al stiintelor sociale. Autorul, Jon Elster, creeaza o structura de analiza si interpretare a unor probleme aparent paradoxale, invatandu-l pe cititor cum sa gaseasca raspunsul la intrebari de genul:

• De ce, uneori, ni se schimba preferintele prin simpla trecere a timpului?
• De ce pedepsele, in loc sa reduca rata de incidenta a comportamentului pe care il vizeaza, mai degraba o sporesc?
• De ce rata sinuciderilor scade atunci cand medicamentele periculoase se vand in folii, fata cu vanzarea lor in flacoane?
• De ce este mai putin probabil ca oamenii saraci sa emigreze?
• De ce sunt oamenii dispusi sa investeasca in proiectele altora, in conditiile in care cei din urma pastreaza intregul profit?
• De ce trag oamenii concluzii care nu sunt sustinute de dovezi?
• De ce isi exprima unii oameni optiunea de a vota chiar si atunci cand aceasta nu poate produce niciun efect in privinta rezultatului de la urne?
• De ce firmele investesc in stocuri masive chiar si atunci cand nu antici¬peaza o intrerupere a productiei?

Cui se adreseaza aceasta carte:
1. mediul academic: profesori si studenti la facultatile de sociologie, psihologie, jurnalism, drept, comunicare si relatii publice, stiinte politice, administratie si afaceri, filosofie;
2. practicieni in domeniile psihologie, sociologie, mass-media (jurnalism, publicitate, PR), politica (teoretica si practica), ONG-uri;
3. manageri interesati de rafinarea metodelor de gestionare a resursei umane;
4. publicul larg.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one