headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Comunicarea eficienta

De (autor): Christopher Turk

0
(0 review-uri)
Comunicarea eficienta - Christopher Turk
Rasfoieste

Comunicarea eficienta

De (autor): Christopher Turk

0
(0 review-uri)
    Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi in situatia de a vorbi in fata altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetatorii, elevii, studentii, profesorii traiesc aceasta situatie tot timpul. Ce trebuie sa facem pentru a ne pune in valoare ideile, pentru a fi convingatori?
    Cartea de fata ofera informatii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalitatile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc sa comunice eficient.      Fragment din volum:
 
    „Cat de obositi sunt spectatorii? 
 
    Al treilea factor care influenteaza atentia este momentul zilei in care se tine prezentarea. Oratorul trebuie sa se gandeasca dinainte la acest lucru. Agerimea intelectuala a oamenilor variaza in timpul zilei, ca raspuns la ritmurile biologice interne, iar acest lucru e o realitate psihologica, nu doar experienta personala a lenesului. Atat temperatura corpului, cat si nivelurile hormonale se modifica intr-un ritm ciclic. Cei mai multi dintre noi se simt cel mai bine dimineata, altii insa se simt in forma abia la amiaza sau chiar dupa-amiaza. Majoritatea oamenilor inregistreaza o scadere a temperaturii corpului si a nivelulu hormonal la ora pranzului si de aceea e posibil sa fie somnorosi si sa le vina greu sa se concentreze.
    Ziua saptamanii va afecta si ea usurinta cu care auditoriul se concentreaza. Aproape oricine se simte mai in forma martea decat vinerea. Chiar si cei care muncesc din greu si disciplinat simt efectele oboselii acumulate de-a lungul intregii saptamani. Aceste efecte sunt foarte reale si nu ar trebui respinse ca fiind dovada de slabiciune. Cercetarile arata ca o perioada indelungata de monotonie interfereaza cu „abilitatea de a lua decizii la un nivel cortical suficient de inalt". Monotonia interfereaza la fel de mult si cu abilitatea de a asculta inteligent. In prezentarile tinute dupa-amiaza sau catre sfarsitul saptamanii, oratorul trebuie sa asigure un nivel mai mare al varietatii si stimularii. Martea dimineata este ziua in care el isi poate permite sa se bazeze mai mult pe concentrarea auditoriului.
    Cel de-al patrulea factor ce influenteaza atentia este starea psihologica a spectatorilor in timp ce acestia asculta prezentarea. Starea de spirit a ascultatorilor poate fi deIimitata intre activarea si motivatia lor. Oratorul trebuie sa fie permanent constient de acesti doi factori inruditi."
Citeste mai mult

-75%

PRP: 39.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.90Lei

9.90Lei

39.00 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

    Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi in situatia de a vorbi in fata altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetatorii, elevii, studentii, profesorii traiesc aceasta situatie tot timpul. Ce trebuie sa facem pentru a ne pune in valoare ideile, pentru a fi convingatori?
    Cartea de fata ofera informatii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalitatile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc sa comunice eficient.      Fragment din volum:
 
    „Cat de obositi sunt spectatorii? 
 
    Al treilea factor care influenteaza atentia este momentul zilei in care se tine prezentarea. Oratorul trebuie sa se gandeasca dinainte la acest lucru. Agerimea intelectuala a oamenilor variaza in timpul zilei, ca raspuns la ritmurile biologice interne, iar acest lucru e o realitate psihologica, nu doar experienta personala a lenesului. Atat temperatura corpului, cat si nivelurile hormonale se modifica intr-un ritm ciclic. Cei mai multi dintre noi se simt cel mai bine dimineata, altii insa se simt in forma abia la amiaza sau chiar dupa-amiaza. Majoritatea oamenilor inregistreaza o scadere a temperaturii corpului si a nivelulu hormonal la ora pranzului si de aceea e posibil sa fie somnorosi si sa le vina greu sa se concentreze.
    Ziua saptamanii va afecta si ea usurinta cu care auditoriul se concentreaza. Aproape oricine se simte mai in forma martea decat vinerea. Chiar si cei care muncesc din greu si disciplinat simt efectele oboselii acumulate de-a lungul intregii saptamani. Aceste efecte sunt foarte reale si nu ar trebui respinse ca fiind dovada de slabiciune. Cercetarile arata ca o perioada indelungata de monotonie interfereaza cu „abilitatea de a lua decizii la un nivel cortical suficient de inalt". Monotonia interfereaza la fel de mult si cu abilitatea de a asculta inteligent. In prezentarile tinute dupa-amiaza sau catre sfarsitul saptamanii, oratorul trebuie sa asigure un nivel mai mare al varietatii si stimularii. Martea dimineata este ziua in care el isi poate permite sa se bazeze mai mult pe concentrarea auditoriului.
    Cel de-al patrulea factor ce influenteaza atentia este starea psihologica a spectatorilor in timp ce acestia asculta prezentarea. Starea de spirit a ascultatorilor poate fi deIimitata intre activarea si motivatia lor. Oratorul trebuie sa fie permanent constient de acesti doi factori inruditi."
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one