Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Economia mass-media

De (autor): 16 × 23 , 50 Cm

0
(0 review-uri)
Economia mass-media - Raluca-Nicoleta Radu
Rasfoieste

Economia mass-media

De (autor): 16 × 23 , 50 Cm

0
(0 review-uri)

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atat romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cat si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.

Din cuprins:

Industriile culturale • Logici de productie si modele de afaceri • Politicile media si interesul public • Politica editoriala si crearea de valoare • Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei

Citeste mai mult

-69%

PRP: 31.74 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.99Lei

9.99Lei

31.74 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atat romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cat si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.

Din cuprins:

Industriile culturale • Logici de productie si modele de afaceri • Politicile media si interesul public • Politica editoriala si crearea de valoare • Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one