Oferta zilei

27 Septembrie
countdown

Expira in:

Transport gratuit la comenzile prin curier
Comenzi telefonice 09:00 - 19:00 0371.781.781

Carti » Afaceri Economie » Management » Fundamentele managementului organizatiei - Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu

Fundamentele managementului organizatiei - Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu

Fundamentele managementului organizatiei - Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu

Indisponibil

(actualizat acum 2 ore)

Cod: UNV978-973-749-448-1

An aparitie: 2008

Autor: Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu

Categoria: Management

Editura: UNIVERSITARA

Format: 190 x 285 mm

Nr. pagini: 415

47.5  Lei 50  Lei








Momentan, produsul nu mai este pe stoc.


Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau
Email


Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada livarea poate intarzia 1-2 zile lucratoare.
Va multumim pentru intelegere!
  • Descriere
Prezenta lucrare, FUNDAMENTELE MANAGEMENTULUI ORGANIZATIEI, reuneste fondul esential de cunostinte teoretice referitoare la managementul organizatiei, absolut necesar intelegerii si parcticarii unui management profesionist in toate tipurile de organizatii. Volumul furnizeaza organizatiilor, in special celor economice, suportul stiintific managerial pentru dezvoltarea unei functionale si performante economii de piata in Romania, in concordanta cu abordarile si practicile din Uniunea Europeana si cu cerintele trecerii la economia bazata pe cunostinte. Prin elaborarea sa, autorii au avut in vedere realizarea urmatoarelor obiective principale: - prezentarea fondului principal de cunostinte ce constituie continutul managementului profesionist al organizatiei; - reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritate in managementul organizatiei din Romania in conditiile economiei moderne; - punerea la dispozitia managerilor, intreprinzatorilor, specialistilor si studentilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizatiei; - facilitarea formarii unei conceptii manageriale moderne la nivelul managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor, necesara functionarii si dezvoltarii de companii performante si sustenabile, in contextul accelerarii trecerii la economia bazata pe cunostinte; - formarea si dezvoltarea de comportamente manageriale rationale si eficace la cei ce participa la procesele de management. Volumul este structurat in sapte capitole ce trateaza problematica de baza a managementului: procesul, functiile si principiile managementului, tipologia si caracteristicile organizatiei, intreprinzatorii si managerii, mediul ambiant al organizatiei, strategia si politica organizatiei, sistemul managerial si subsistemele sale - decizional, informational, metodologic, structural-organizatoric si de resurse umane -, cultura organizationala, creativitatea si managementul resurselor umane, managerii si leadershipul. Acest volum reprezinta rezultatul unor importante acumulari si eforturi realizate de cei doi autori in ultimele trei decenii, atat in tara, cat si in strainatate (SUA, Franta, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerintelor si specificitatii intreprinderilor din Romania. Volumul este editat intr-o conceptie si un design corespunzatoare standardelor occidentale, care sunt de natura sa faciliteze intelegerea si perceptia complexelor concepte si abordari prezentate si sa contribuie la familiarizarea cititorilor din Romania cu modul de abordare si know-how international in acest domeniu Principalii beneficiari ai lucrarii sunt managerii si intreprinzatorii, economistii si inginerii din societati comerciale, companii nationale si structuri ale administratiei centrale si locale. In egala masura, volumul se adreseaza studentilor din invatamantul economic, tehnic, juridic, psihosociologic si informatic, care studiaza ca disciplina de baza sau complementara managementul organizatiei Fireste, autorii sunt constienti ca, in ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfecta. In consecinta, suntem receptivi la sugestiile si observatiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea editie. In final, aducem multumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrari ce corespunde unor stringente necesitati ale intreprinderilor si invatamantului universitar din Romania. Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu

despre autor

Nicolescu Ovidiu


Verboncu Ion

Profesor universitar, doctor in management la Facultatea de Management din Academia de Studii Economice Bucuresti. Absolvent al Facultatii de Economia industriei, constructiilor si transporturilor (1976) si-a consacrat viata invatamantului economic superior si cercetarii in domeniul managementului organizatiei. Este autor sau coautor la peste 25 de carti de management precum: „Management” (1995), „Management pe baza centrelor de profit” (1998), „Cum conducem?” (1999); „Manageri & management” (2000), „Tabloul de bord” (2001), „Diagnosticarea firmei” (2001), „Fundamentele managementului organizatiei” (2001), „Metodologii manageriale” (2001), „Abordari moderne in managementul si economia organizatiei” (2003), „stim sa conducem?” (2005). A elaborat numeroase studii de reproiectare manageriala destinate firmelor romanesti. Laureat al premiului Academiei Romane (1997), al premiului „Meritul publicistic” (Tribuna Economica, 2001) si al Premiului N. Georgescu Roegen (ASE 2001-2004).


Comentarii
Nici o parere introdusa.

Fii primul care adauga un comentariu ...

Adauga un comentariu

Nume:

Email:

Text:
Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi