Management comparat international
Management comparat international
Autorul reuseste sa sintetizeze in cele douasprezece capitolele ale lucrarii o serie de aspecte privind necesitatea si conceptul managementului comparat international, rolul managerului in cadrul afacerilor internationale, o retrospectiva istorica a managementului comparat international, tipologia si demersul metodologic al studiilor de management comparat international, precum si influenta culturii asupra managementului. Totodata se trateaza trasaturile, specificul, diversitatea, sau particularitatile managementul la nivelul unora dintre cele mai reprezentative contexte culturale (SUA, Japonia, UE, Asia de Sud-Est, America Latina, Africa, Australia si China). Lucrarea cuprinde si o valoroasa cercetare pe baza de esantion, in contextul cultural din tara noastra, cu tema „influenta culturii asupra managementului”. In ultimul capitol, autorul isi prezinta conceptia proprie asupra modului de valorificare a cercetarilor de management comparat international pentru transferului interntional de know- how managerial. In acest sens, se prezinta o metodologie a transferului international de know-how in domeniul managementului.
Salutam aceasta noua lucrare publicistica, si consideram ca volumul, prin complexitatea problemelor abordate, prin amplitudinea cercetarii desfasurate precum si prin originalitatea abordarii domeniului managementului comparat international, reprezinta un reper important in pregatirea studentilor, in orientarea cercetarilor pe care specialistii din sfera manageriala si a relatiilor internationale le pot elabora, precum si pentru perfectionarii propriei activitati a consultantilor in management si a cadrelor didactice din domeniu." - Prof. univ. dr. Popa Ion, Decanul facultatii de Management, ASE Bucuresti
PRP: 69.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
62.10Lei
62.10Lei
69.00 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Autorul reuseste sa sintetizeze in cele douasprezece capitolele ale lucrarii o serie de aspecte privind necesitatea si conceptul managementului comparat international, rolul managerului in cadrul afacerilor internationale, o retrospectiva istorica a managementului comparat international, tipologia si demersul metodologic al studiilor de management comparat international, precum si influenta culturii asupra managementului. Totodata se trateaza trasaturile, specificul, diversitatea, sau particularitatile managementul la nivelul unora dintre cele mai reprezentative contexte culturale (SUA, Japonia, UE, Asia de Sud-Est, America Latina, Africa, Australia si China). Lucrarea cuprinde si o valoroasa cercetare pe baza de esantion, in contextul cultural din tara noastra, cu tema „influenta culturii asupra managementului”. In ultimul capitol, autorul isi prezinta conceptia proprie asupra modului de valorificare a cercetarilor de management comparat international pentru transferului interntional de know- how managerial. In acest sens, se prezinta o metodologie a transferului international de know-how in domeniul managementului.
Salutam aceasta noua lucrare publicistica, si consideram ca volumul, prin complexitatea problemelor abordate, prin amplitudinea cercetarii desfasurate precum si prin originalitatea abordarii domeniului managementului comparat international, reprezinta un reper important in pregatirea studentilor, in orientarea cercetarilor pe care specialistii din sfera manageriala si a relatiilor internationale le pot elabora, precum si pentru perfectionarii propriei activitati a consultantilor in management si a cadrelor didactice din domeniu." - Prof. univ. dr. Popa Ion, Decanul facultatii de Management, ASE Bucuresti
Detaliile produsului