Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Manager 80/20

De (autor): Richard Koch

0
(0 review-uri)
Manager 80/20 - Richard Koch
Rasfoieste

Manager 80/20

De (autor): Richard Koch

0
(0 review-uri)
Cei care inteleg lumea haotica in care traiesc astazi, sunt deja pe jumatate invingatori in lupta de a deveni manageri mult mai eficace. Cartea va va face sa descoperiti multe perspective surprinzatoare, precum faptul ca managerii au nevoie de o parghie daca vor ca un mic efort sa duca departe, in materie de rezultate. Vor fi analizate sapte surse de declansare a parghiilor.
Cei mai de succes manageri fac mai mult decat sa se ajute pe ei insisi. Managerii care sunt respectati (si adesea iubiti) aloca ceva timp in fiecare saptamana pentru a-si incuraja, sprijini si indruma oamenii. Un manager eficace reduce numarul sarcinilor angajatilor, oferindu-le libertatea de a face ceea ce stiu sa faca cel mai bine.
Toate carierele de succes pot fi reduse la cateva decizii critice, dar esentiale. Progresul exceptional decurge din combaterea lenei dublate de educatie cu gandirea inteligenta si ambitia extrema.
Richard Koch s-a lansat in afaceri acum mai bine de patruzeci de ani. In anii ’70 era prea putina munca manageriala de facut. Astazi cuvintele de ordine sunt excelenta operationala, ceea ce inseamna costuri din ce in ce mai mici; standardizare, ceea ce inseamna producerea si vanzarea de bunuri intr-un mod cat de ieftin posibil si depersonalizarea tuturor lucrurilor; profitabilitate, ceea ce inseamna ca cineva anume trage ponoasele de fiecare data cand profiturile scad…si se prea poate ca acel cineva sa fiti chiar dumneavoastra.

CE ESTE PRINCIPIUL 80/20?
Principiul 80/20 reprezinta observatia faptului ca un numar mic de evenimente genereaza majoritatea efectelor. 80% din consecinte decurg din 20% din totalul cauzelor sau 80% din rezultate decurg din 20% din totalul actiunilor.
20% din sportivii profesionisti vor castiga 80% din premiile competitiilor;
Veti purta 20% sau mai putin din hainele dumneavoastra peste 80% din timp;
Doar 20% din calatoriile dumneavoastra cu masina vor inregistra peste 80% din totalul kilometrilor de bord;
Doar 20% din timpul dumneavoastra va genera peste 80% din rezultatele utile;
20% din indeciziile dumneavoastra va vor conduce 80% din succes si fericire (sau opusul acestora).
Principiul va permite sa va concentrati pe cauzele bune, sa va descotorositi de cele rele si sa uitati de marea masa a celor neinsemnate si slabe, care creeaza mult zgomot si nu duc decat la confuzie.
Spre exemplu, Apple a studiat mp3 playerele, identificand 20% din functionalitati pe care 80% din utilizatori le folosesc efectiv, si si-au dat seama cum sa implementeze acele functionalitati mai bine ca oricine.
Aproximativ patru cincimi din profitul dumneavoastra va proveni de la numai o cincime dintre clienti, acestia fiind clientii de baza. Ei sunt absolut esentiali pentru viitorul firmei dumneavoastra. Una din greseli este sa considerati majoritatea clientilor ca fiind importanti, insa doar clientii de baza conteaza cu adevarat.
Citeste mai mult

33.00Lei

33.00Lei

Primesti 33 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cei care inteleg lumea haotica in care traiesc astazi, sunt deja pe jumatate invingatori in lupta de a deveni manageri mult mai eficace. Cartea va va face sa descoperiti multe perspective surprinzatoare, precum faptul ca managerii au nevoie de o parghie daca vor ca un mic efort sa duca departe, in materie de rezultate. Vor fi analizate sapte surse de declansare a parghiilor.
Cei mai de succes manageri fac mai mult decat sa se ajute pe ei insisi. Managerii care sunt respectati (si adesea iubiti) aloca ceva timp in fiecare saptamana pentru a-si incuraja, sprijini si indruma oamenii. Un manager eficace reduce numarul sarcinilor angajatilor, oferindu-le libertatea de a face ceea ce stiu sa faca cel mai bine.
Toate carierele de succes pot fi reduse la cateva decizii critice, dar esentiale. Progresul exceptional decurge din combaterea lenei dublate de educatie cu gandirea inteligenta si ambitia extrema.
Richard Koch s-a lansat in afaceri acum mai bine de patruzeci de ani. In anii ’70 era prea putina munca manageriala de facut. Astazi cuvintele de ordine sunt excelenta operationala, ceea ce inseamna costuri din ce in ce mai mici; standardizare, ceea ce inseamna producerea si vanzarea de bunuri intr-un mod cat de ieftin posibil si depersonalizarea tuturor lucrurilor; profitabilitate, ceea ce inseamna ca cineva anume trage ponoasele de fiecare data cand profiturile scad…si se prea poate ca acel cineva sa fiti chiar dumneavoastra.

CE ESTE PRINCIPIUL 80/20?
Principiul 80/20 reprezinta observatia faptului ca un numar mic de evenimente genereaza majoritatea efectelor. 80% din consecinte decurg din 20% din totalul cauzelor sau 80% din rezultate decurg din 20% din totalul actiunilor.
20% din sportivii profesionisti vor castiga 80% din premiile competitiilor;
Veti purta 20% sau mai putin din hainele dumneavoastra peste 80% din timp;
Doar 20% din calatoriile dumneavoastra cu masina vor inregistra peste 80% din totalul kilometrilor de bord;
Doar 20% din timpul dumneavoastra va genera peste 80% din rezultatele utile;
20% din indeciziile dumneavoastra va vor conduce 80% din succes si fericire (sau opusul acestora).
Principiul va permite sa va concentrati pe cauzele bune, sa va descotorositi de cele rele si sa uitati de marea masa a celor neinsemnate si slabe, care creeaza mult zgomot si nu duc decat la confuzie.
Spre exemplu, Apple a studiat mp3 playerele, identificand 20% din functionalitati pe care 80% din utilizatori le folosesc efectiv, si si-au dat seama cum sa implementeze acele functionalitati mai bine ca oricine.
Aproximativ patru cincimi din profitul dumneavoastra va proveni de la numai o cincime dintre clienti, acestia fiind clientii de baza. Ei sunt absolut esentiali pentru viitorul firmei dumneavoastra. Una din greseli este sa considerati majoritatea clientilor ca fiind importanti, insa doar clientii de baza conteaza cu adevarat.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one