Manual de branding
De (autor): Wally Olins
Multi vorbesc despre branding, dar foarte putini stiu cum se face. Wally Olins explica - in stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului si identitatii corporatiste din lume - ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si cum este sustinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea "ideii specifice", crearea numelui si designul logoului la lansarea si managerierea unui program de branding de succes.
38.44Lei
38.44Lei
Primesti 38 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Multi vorbesc despre branding, dar foarte putini stiu cum se face. Wally Olins explica - in stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului si identitatii corporatiste din lume - ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si cum este sustinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea "ideii specifice", crearea numelui si designul logoului la lansarea si managerierea unui program de branding de succes.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Publicitate
- Autor: Wally Olins
- Editura: VELLANT
- An aparitie: 2009
- Nr. pagini: 112
- Cod: VEL973-88758-0-1
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!