Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 4

De (autor): Laura-Roxana Alexandru

0
(0 review-uri)
Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 4 - Laura-Roxana Alexandru

Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 4

De (autor): Laura-Roxana Alexandru

0
(0 review-uri)
Am dorit ca, prin aceste carti, sa obisnuim elevii cu toate tipurile de probleme, ceea ce incercam, de altfel, si prin subiectele pe care le propunem in cadrul concursului. De aceea, fiecare culegere contine atat exercitii cu raspuns scurt sau care se rezolva prin alegerea raspunsului corect din cele date, cat si probleme cu solutie completa.

Partea de inceput se doreste a fi un suport pentru lucrul la clasa si pregatirea subiectelor I si II din cadrul concursului, astfel incat fiecare candidat sa isi asigure un punctaj de 70p. Partea de teste pentru pregatirea competitiilor poate constitui un model pentru verificarea cunostintelor prin teste de tip EUCLID.

Exercitiile propuse au si raspunsuri, cele cu grad sporit de dificultate avand rezolvari complete si detaliate, din care se pot invata tehnici de rationament si redactare. Sunt cuprinse toate testele Euclid, din primul an pana in anul 2015.
Fragment din lucrarea "Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid", clasa a 4-a, editia 2015-2016, de Laura-Roxana Alexandru

"Ce este o compunere?
Compunerea este acel text scris din imaginatie, avand un anumit subiect.
Partile unei compuneri sunt: introducerea, cuprinsul si incheierea.
In introducere se prezinta locul, timpul si personajele principale care participa la faptele/intamplarile/situatiile relatate in compunere.
Cuprinsul se constituie din prezentarea, in ordine cronologica, a faptelor/a intamplarilor/a evenimentelor care s-au petrecut.
Incheierea ofera finalitatea intamplarii, exprimarea unei concluzii sau a unei invataturi.
Cum povestim un text literar?
Atunci cand un text dialogat se transforma in povestire se reiau toate informatiile transmise de personaje, fara a mai folosi dialogul, verbele fiind la persoana a-III-a. De ajutor sunt cuvintele de legatura: cand, unde, cum, care, ca, daca, apoi, pentru ca, deci, si, etc...
Planul simplu/ dezvoltat de idei ajuta in povestirea unui text.
Planul simplu de idei este format din ideile principale ale textului.
Planul dezvoltat de idei se refera la ideile principale, insa imbogatite cu informatii semnificative despre personajele, locul, timpul, contextul intamplarii. "
Citeste mai mult

20.00Lei

20.00Lei

Primesti 20 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Am dorit ca, prin aceste carti, sa obisnuim elevii cu toate tipurile de probleme, ceea ce incercam, de altfel, si prin subiectele pe care le propunem in cadrul concursului. De aceea, fiecare culegere contine atat exercitii cu raspuns scurt sau care se rezolva prin alegerea raspunsului corect din cele date, cat si probleme cu solutie completa.

Partea de inceput se doreste a fi un suport pentru lucrul la clasa si pregatirea subiectelor I si II din cadrul concursului, astfel incat fiecare candidat sa isi asigure un punctaj de 70p. Partea de teste pentru pregatirea competitiilor poate constitui un model pentru verificarea cunostintelor prin teste de tip EUCLID.

Exercitiile propuse au si raspunsuri, cele cu grad sporit de dificultate avand rezolvari complete si detaliate, din care se pot invata tehnici de rationament si redactare. Sunt cuprinse toate testele Euclid, din primul an pana in anul 2015.
Fragment din lucrarea "Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid", clasa a 4-a, editia 2015-2016, de Laura-Roxana Alexandru

"Ce este o compunere?
Compunerea este acel text scris din imaginatie, avand un anumit subiect.
Partile unei compuneri sunt: introducerea, cuprinsul si incheierea.
In introducere se prezinta locul, timpul si personajele principale care participa la faptele/intamplarile/situatiile relatate in compunere.
Cuprinsul se constituie din prezentarea, in ordine cronologica, a faptelor/a intamplarilor/a evenimentelor care s-au petrecut.
Incheierea ofera finalitatea intamplarii, exprimarea unei concluzii sau a unei invataturi.
Cum povestim un text literar?
Atunci cand un text dialogat se transforma in povestire se reiau toate informatiile transmise de personaje, fara a mai folosi dialogul, verbele fiind la persoana a-III-a. De ajutor sunt cuvintele de legatura: cand, unde, cum, care, ca, daca, apoi, pentru ca, deci, si, etc...
Planul simplu/ dezvoltat de idei ajuta in povestirea unui text.
Planul simplu de idei este format din ideile principale ale textului.
Planul dezvoltat de idei se refera la ideile principale, insa imbogatite cu informatii semnificative despre personajele, locul, timpul, contextul intamplarii. "
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one