headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Persuasiunea mascata

Persuasiunea mascata - Kevin Hogan, James Speakman

Persuasiunea mascata

Exista mai multa intelepciune in cartea de fata decat ar putea contine 500 de pagini consacrate aceluiasi subject. Indiferent daca aveti nevoie sa va convingeti iubitul, sotul sau sotja, seful, cljentji, prietenii sau pe dumneavoastra insiva, aceasta colectie foarte puternica de trucuri si strategii mentale va va conferi o pozitie certa de autoritate. In mediul competitiv actual, lucrarea lui Hogan si Speakman constituie manualul magicianului in arta persuasiunii de care aveti nevoie pentru a tine sub control imprejurarile de viata si a obtine ceea ce doriti. - Dr. Joe Vitale

Cartea este o adevarata comoara de idei pe care le puteti folosi pentru a transforma un "Intr-un" aproape instantaneu - in once situatie de vanzari, de exemplu. - Brian Tracy

Persuasiunea mascata sintetizeaza cele mai recente cerecetari din domeniul psihologiei, lingvisticii, tacticilor de vanzari si al comunicaii interpersonale, dezvaluind astfel cele mai bune metode de a convinge consecvent .si eficient pe oricine, practic,in once privinta.

Fragment:

"Schimba-ti tonul vocii, viteza de vorbire sau inaltimea vocii

Exista momente cand influentarea cu ajutorul corpului sau a gesturilor nu va fi utila. In aceste cazuri (si in anumite situatii de comunicare fata in fata), influentezi modificandu-ti una dintre trasaturile vocii. Ai putea, de exemplu, maresti putin viteza vorbirii si sä-i imprimi tonului tau o atitudine mai entuziasta, pentru a duce conversatia catre produsul tau. Contextul discutiei te va ajuta sa stabilesti cand si daca este adecvata aceasta actiune.
Atunci cand observi ca clientul iti urmeaza exemplul, cu o voce mai entuziasta, o viteza mai mare a vorbirii on pe un ton mai ridicat sau mai scazut, poti fi sigur ca ai reusit sa stabilesti rezonanta.
S-a efectuat un experiment foarte interesant de psihologie sociala intr-un campus universitar, in care au fost alatuite mai multe perechi mixte, un student si o studenta, carora li s-a dat voie, timp de 20 minute, sa-si adreseze doar cinci cuvinte. Insa aceste cuvinte trebuiau sa fie rostite cu toata dragostea si pasiunea de care erau in stare. Care erau cuvintele ? "Da-mi, te rog, sarea." Suna ciudat, nu ? Ei bine, cand acele cuvinte au fost rostite in conditii de contact vizual direct si cu toata dragostea si pasiunea cu care i-ai spune sotiei sau sotului "Te iubesc", rezultatele au fost uimitoare. Din cele douazeci si patru de perechi de studenti participante, mai multe au inceput sa se curteze aproape imediat dupa aceea si, da, poti sa crezi sau nu, dar au rezultat doua-trei casnicii ! De ce ? Ei bine, s-a spus a "nu conteaza ceea ce spui, ci felul cum spui". Tonul, viteza, inaltimea si ritmul vocii transmit atat de multe semnificatii, incat cuvintele constituie doar o mica parte a ceea ce se transmite. Vocea ta e o forta de sine statatoare.

Indu reciprocitatea
Intregul proces de construire a rezonantei are la baza preocuparea, afectiunea, compasiunea, interesul fata de clientul tau si dorinta de a-i fi bine. Potrivirea cu celalalt si influentarea lui constituie un proces care creaeza confort pentru tine si tinta ta, fiindca va fac sa inaintati in ritmul potrivit pentru persoana-tinta.
Procesul nu trebuie neaparat sa dureze foarte mult. Totul ar putea sä se intample in 20 de secunde sau intr-o ora sau chiar mai mult. Dupa ce ai creat rezonanta, urmatorul pas consta in a incepe prezentarea ta. Exista multe moduri de a incepe, dar unul dintre cele mai eficiente consta in a-i da tintei tale ceva. Trebuie sa fie ceva perceput ca avand valoare. A oferi fleacuri nu determina reciprocitate. Desigur, trebuie sa-i oferi clientului darul respectiv fara sa te astepti sa primesti ceva in schimb. Puterea acestui principiu nu te va dezamagi. Daca tinta ta primeste un lucru perceput ca avand valoare, ea se va simti obligate sa-ti raspunda la generozitate, de obicei prin ceva cu valoare similara. Recompensa poate sa vina direct de la persoana pe care ai ajutat-o sau poate veni de la o cunostinta a sa, in viitor, dace persoana pe care ai ajutat-o nu este in masura sa-ti raspunda direct la serviciul facut."

Citeste mai mult

38.00Lei

38.00Lei

Primesti 38 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Exista mai multa intelepciune in cartea de fata decat ar putea contine 500 de pagini consacrate aceluiasi subject. Indiferent daca aveti nevoie sa va convingeti iubitul, sotul sau sotja, seful, cljentji, prietenii sau pe dumneavoastra insiva, aceasta colectie foarte puternica de trucuri si strategii mentale va va conferi o pozitie certa de autoritate. In mediul competitiv actual, lucrarea lui Hogan si Speakman constituie manualul magicianului in arta persuasiunii de care aveti nevoie pentru a tine sub control imprejurarile de viata si a obtine ceea ce doriti. - Dr. Joe Vitale

Cartea este o adevarata comoara de idei pe care le puteti folosi pentru a transforma un "Intr-un" aproape instantaneu - in once situatie de vanzari, de exemplu. - Brian Tracy

Persuasiunea mascata sintetizeaza cele mai recente cerecetari din domeniul psihologiei, lingvisticii, tacticilor de vanzari si al comunicaii interpersonale, dezvaluind astfel cele mai bune metode de a convinge consecvent .si eficient pe oricine, practic,in once privinta.

Fragment:

"Schimba-ti tonul vocii, viteza de vorbire sau inaltimea vocii

Exista momente cand influentarea cu ajutorul corpului sau a gesturilor nu va fi utila. In aceste cazuri (si in anumite situatii de comunicare fata in fata), influentezi modificandu-ti una dintre trasaturile vocii. Ai putea, de exemplu, maresti putin viteza vorbirii si sä-i imprimi tonului tau o atitudine mai entuziasta, pentru a duce conversatia catre produsul tau. Contextul discutiei te va ajuta sa stabilesti cand si daca este adecvata aceasta actiune.
Atunci cand observi ca clientul iti urmeaza exemplul, cu o voce mai entuziasta, o viteza mai mare a vorbirii on pe un ton mai ridicat sau mai scazut, poti fi sigur ca ai reusit sa stabilesti rezonanta.
S-a efectuat un experiment foarte interesant de psihologie sociala intr-un campus universitar, in care au fost alatuite mai multe perechi mixte, un student si o studenta, carora li s-a dat voie, timp de 20 minute, sa-si adreseze doar cinci cuvinte. Insa aceste cuvinte trebuiau sa fie rostite cu toata dragostea si pasiunea de care erau in stare. Care erau cuvintele ? "Da-mi, te rog, sarea." Suna ciudat, nu ? Ei bine, cand acele cuvinte au fost rostite in conditii de contact vizual direct si cu toata dragostea si pasiunea cu care i-ai spune sotiei sau sotului "Te iubesc", rezultatele au fost uimitoare. Din cele douazeci si patru de perechi de studenti participante, mai multe au inceput sa se curteze aproape imediat dupa aceea si, da, poti sa crezi sau nu, dar au rezultat doua-trei casnicii ! De ce ? Ei bine, s-a spus a "nu conteaza ceea ce spui, ci felul cum spui". Tonul, viteza, inaltimea si ritmul vocii transmit atat de multe semnificatii, incat cuvintele constituie doar o mica parte a ceea ce se transmite. Vocea ta e o forta de sine statatoare.

Indu reciprocitatea
Intregul proces de construire a rezonantei are la baza preocuparea, afectiunea, compasiunea, interesul fata de clientul tau si dorinta de a-i fi bine. Potrivirea cu celalalt si influentarea lui constituie un proces care creaeza confort pentru tine si tinta ta, fiindca va fac sa inaintati in ritmul potrivit pentru persoana-tinta.
Procesul nu trebuie neaparat sa dureze foarte mult. Totul ar putea sä se intample in 20 de secunde sau intr-o ora sau chiar mai mult. Dupa ce ai creat rezonanta, urmatorul pas consta in a incepe prezentarea ta. Exista multe moduri de a incepe, dar unul dintre cele mai eficiente consta in a-i da tintei tale ceva. Trebuie sa fie ceva perceput ca avand valoare. A oferi fleacuri nu determina reciprocitate. Desigur, trebuie sa-i oferi clientului darul respectiv fara sa te astepti sa primesti ceva in schimb. Puterea acestui principiu nu te va dezamagi. Daca tinta ta primeste un lucru perceput ca avand valoare, ea se va simti obligate sa-ti raspunda la generozitate, de obicei prin ceva cu valoare similara. Recompensa poate sa vina direct de la persoana pe care ai ajutat-o sau poate veni de la o cunostinta a sa, in viitor, dace persoana pe care ai ajutat-o nu este in masura sa-ti raspunda direct la serviciul facut."

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Dragoș Cheteg 26/04/2020 10:13
green icon awesome check Achizitie verificata
Persuasiunea Mascata semnala Kevin Hogan este o carte practica in viata de zi cu zi. Ofera tehnici de actiune prin intermediul carora reusesti sa depasesti cu brio momentele dificile intalnite zilnic.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
DaniStefan666 27/03/2020 16:53
green icon awesome check Achizitie verificata
Un lucru important am invatat din aceasta carte: "oamenii vor sa auda numai ce vor ei sa auda"
Arata mai mult
  • Like review icon 1
  • Add comments

2 din 2 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one