Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor

De (autor): Peter Makin

0
(0 review-uri)
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox
  • Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor - Peter Makin, Charles Cox

Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor

De (autor): Peter Makin

0
(0 review-uri)
Traducere de Cristina Popa.
Problemele legate de costuri, calitate, productivitate si prezenta pe care le intimpina organizatiile sint cauzate adesea de patternuri comportamentale ineficiente incurajate in mod inconstient. Extrem de utila in prevenirea si inlaturarea unor astfel de probleme este abordarea comportamentala a managementului. Ilustrind prin studii de caz metodele prin care se pot identifica, masura, analiza si schimba tipurile de comportament nedorite, autorii adopta o viziune extrem de practica asupra strategiilor de management. Volumul reprezinta un important punct de referinta pentru toti cei care incearca sa inteleaga cum trebuie sa gestioneze activitatea angajatilor si a organizatiilor in mod eficient.

Cuprins:Abordari traditionale ale managementului • Abordarea comportamentala a managementului • Managementul propriei activitati si al activitatii celorlalti • Managementul grupurilor • Managementul la nivel organizational • Aplicarea abordarii comportamentale
Citeste mai mult

9.62Lei

9.62Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Traducere de Cristina Popa.
Problemele legate de costuri, calitate, productivitate si prezenta pe care le intimpina organizatiile sint cauzate adesea de patternuri comportamentale ineficiente incurajate in mod inconstient. Extrem de utila in prevenirea si inlaturarea unor astfel de probleme este abordarea comportamentala a managementului. Ilustrind prin studii de caz metodele prin care se pot identifica, masura, analiza si schimba tipurile de comportament nedorite, autorii adopta o viziune extrem de practica asupra strategiilor de management. Volumul reprezinta un important punct de referinta pentru toti cei care incearca sa inteleaga cum trebuie sa gestioneze activitatea angajatilor si a organizatiilor in mod eficient.

Cuprins:Abordari traditionale ale managementului • Abordarea comportamentala a managementului • Managementul propriei activitati si al activitatii celorlalti • Managementul grupurilor • Managementul la nivel organizational • Aplicarea abordarii comportamentale
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one