Sincronizarea strategiei de afaceri cu ciclurile economice
Sincronizarea strategiei de afaceri cu ciclurile economice
Peter Navarro se concentreaza in aceasta lucrare asupra modului in care companiile trebuie sa gestioneze ciclul de afaceri pentru a trece peste faza recesiunii mai bine decat concurentii lor. Lucrarea reprezinta mai mult decat un simplu exercitiu teoretic. Orice companie, mai mare sau mai mica are nevoie de instrumente pentru a infrunta perioadele de stagnare sau de scadere economica, iar aceasta lucrare le poate oferi.
Personajul principal al lucrarii este maestrul ciclist, omul de afaceri care utilizeaza un set de strategii pentru a gestiona corect ciclul de afaceri si a obtine astfel un avantaj competitiv.
Peter Navarro este profesor la University of California, Irvine. El a publicat o serie de carti si articole stiintifice. De asemenea, el este cunoscut pentru articolele sale din publicatii de larga circulatie, precum The New York Times si The Wall Street Journal, si pentru frecventele sale aparitii la posturi importante de televiziune.
PRP: 39.90 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
35.91Lei
35.91Lei
39.90 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Peter Navarro se concentreaza in aceasta lucrare asupra modului in care companiile trebuie sa gestioneze ciclul de afaceri pentru a trece peste faza recesiunii mai bine decat concurentii lor. Lucrarea reprezinta mai mult decat un simplu exercitiu teoretic. Orice companie, mai mare sau mai mica are nevoie de instrumente pentru a infrunta perioadele de stagnare sau de scadere economica, iar aceasta lucrare le poate oferi.
Personajul principal al lucrarii este maestrul ciclist, omul de afaceri care utilizeaza un set de strategii pentru a gestiona corect ciclul de afaceri si a obtine astfel un avantaj competitiv.
Peter Navarro este profesor la University of California, Irvine. El a publicat o serie de carti si articole stiintifice. De asemenea, el este cunoscut pentru articolele sale din publicatii de larga circulatie, precum The New York Times si The Wall Street Journal, si pentru frecventele sale aparitii la posturi importante de televiziune.
Detaliile produsului