Strategii de responsabilizare
Strategii de responsabilizare
-
Editia a II-a revizuita
Responsabilizarea, unul dintre cele mai promitatoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat si astazi ca „usor de zis, dar greu de facut“. E clar ca managerii doresc angajati care sa-si asume responsabilitati, iar angajatii doresc sa se implice cat mai mult in activitatea companiilor. Undeva pe acest drum apar insa obstacole. Autorii cartii de fata analizeaza punerea in aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul ca este vorba despre o noua paradigma manageriala. Aplicarea acestui concept inseamna, de fapt, trecerea de la cultura ierarhica a unei organizatii la aceea bazata pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele si modurile de relationare trebuie sa se schimbe pentru ca o organizatie, membrii echipelor si liderii lor sa paseasca spre responsabilizare.
Cartea va prezinta conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizarii in organizatie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizarii si cadrul punerii in practica a acesteia. Autorii, specialisti renumiti ai managementului contemporan, considera ca responsabilizarea este cruciala pentru companiile care vor sa fie competitive in lumea afacerilor de maine.
Dintre cartile lui Ken Blanchard, la Curtea Veche Publishing au mai aparut: Manager la minut®/2001 (coautor Spencer Johnson), De la scop la realizare/2004 (coautor Jesse Stoner), Reteta unui lider/2004 (coautor Marc Muchnick), Managementul si valorile/2004 (coautor Michael O’Connor) si Secretul/2005.
Descrierea produsului
-
Editia a II-a revizuita
Responsabilizarea, unul dintre cele mai promitatoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat si astazi ca „usor de zis, dar greu de facut“. E clar ca managerii doresc angajati care sa-si asume responsabilitati, iar angajatii doresc sa se implice cat mai mult in activitatea companiilor. Undeva pe acest drum apar insa obstacole. Autorii cartii de fata analizeaza punerea in aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul ca este vorba despre o noua paradigma manageriala. Aplicarea acestui concept inseamna, de fapt, trecerea de la cultura ierarhica a unei organizatii la aceea bazata pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele si modurile de relationare trebuie sa se schimbe pentru ca o organizatie, membrii echipelor si liderii lor sa paseasca spre responsabilizare.
Cartea va prezinta conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizarii in organizatie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizarii si cadrul punerii in practica a acesteia. Autorii, specialisti renumiti ai managementului contemporan, considera ca responsabilizarea este cruciala pentru companiile care vor sa fie competitive in lumea afacerilor de maine.
Dintre cartile lui Ken Blanchard, la Curtea Veche Publishing au mai aparut: Manager la minut®/2001 (coautor Spencer Johnson), De la scop la realizare/2004 (coautor Jesse Stoner), Reteta unui lider/2004 (coautor Marc Muchnick), Managementul si valorile/2004 (coautor Michael O’Connor) si Secretul/2005.
Detaliile produsului