Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Teorii Contemporane Ale Invatarii

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)
Teorii Contemporane Ale Invatarii - Knud Illeris
Rasfoieste

Teorii Contemporane Ale Invatarii

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)

16 somitati din stiintele educatiei isi prezinta cele mai inovatoare cadre teoretice si cele mai influente contributii din domenii precum achizitia continuturilor, dezvoltarea umana sau studiul cultural si social al procesului invatarii. Cu un accent aparte pus pe instruirea continua, dar si pe natura experientiala si transformativa a invatarii, textele din acest volum familiarizeaza profesorii si cercetatorii cu cele mai proaspete idei si curente din teoriile educatiei. Dintre autorii de referinta prezenti in aceasta antologie nu lipsesc Howard Gardner, Jerome Bruner, Peter Jarvis, Etienne Wenger, Jack Mezirow s.a.

Invatarea e „treaba" tuturor: profesori si elevi din sistemul de educatie, adulti angajati in procese de formare profesionala, manageri constienti de avantajul comparativ dat de excelenta si creativitatea angajatilor, consultanti in procese de invatare (traineri, mentori, consilieri). Knud Illeris ne pune la dispozitie o selectie exceptionala de autori de mare prestigiu si texte fundamentale care au marcat intelegerea pe care o avem azi cu privire la procesele de invatare. Un motiv in plus sa „luam de buna" aceasta carte este ca ilustreaza perspectiva unui autor scandinav, iar sistemele de educatie si formare de acolo reusesc sa imbine cel mai bine performanta in invatare cu fericirea si starea de bine.
- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei „Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

Knud Illeris
este profesor emerit al Universitatii din Aarhus (Danemarca) si autor al lucrarii How We Learn, o referinta pentru cercetarea invatarii la adulti.



Cuprins:


Introducere la colectia „Educatie si formare"
Introducere


Capitolul 1. O intelegere cuprinzatoare a invatarii umane
Knud Illeris

Capitolul 2. Cum inveti sa fii o persoana in societate: invatand sa fiu eu
Peter Jarvis

Capitolul 3. Cum se transforma „forma"? O abordare a invatarii transformative din perspectiva constructivista a dezvoltarii umane
Robert Kegan

Capitolul 4. Invatarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a invatarii bazata pe teoria activitatii
Yrjo Engestrom

Capitolul 5. Pragmatismul: o teorie a invatarii pentru viitor
Bente Elkjaer

Capitolul 6. O privire de ansamblu asupra invatarii transformatoare
Jack Mezirow

Capitolul 7. Abordari multiple ale cunoasterii

Howard Gardner

Capitolul 8. Invatarea biografica in cadrul noului discurs despre invatarea continua
Peter Alheit

Capitolul 9. Ciclurile vietii si ciclurile invatarii
John Heron

Capitolul 10. Invatarea continua ca o tehnica a sinelui
Mark Tennant

Capitolul 11. Cultura, minte si educatie
Jerome Bruner

Capitolul 12. Experienta, pedagogie si practici sociale
Robin Usher

Capitolul 13. „Probleme normale de invatare" ale tinerilor: in contextul convingerilor culturale implicite
Thomas Ziehe

Capitolul 14. Practica invatarii
Jean Lave

Capitolul 15. O teorie sociala a invatarii
Etienne Wenger

Capitolul 16. Invatarea tranzitionala si consilierea reflexiva pentru cariera: a invata pentru a te angaja
Danny Wildemeersch si Veerle Stroobants

Citeste mai mult

2+1 gratis

47.20Lei

47.20Lei

Primesti 47 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

16 somitati din stiintele educatiei isi prezinta cele mai inovatoare cadre teoretice si cele mai influente contributii din domenii precum achizitia continuturilor, dezvoltarea umana sau studiul cultural si social al procesului invatarii. Cu un accent aparte pus pe instruirea continua, dar si pe natura experientiala si transformativa a invatarii, textele din acest volum familiarizeaza profesorii si cercetatorii cu cele mai proaspete idei si curente din teoriile educatiei. Dintre autorii de referinta prezenti in aceasta antologie nu lipsesc Howard Gardner, Jerome Bruner, Peter Jarvis, Etienne Wenger, Jack Mezirow s.a.

Invatarea e „treaba" tuturor: profesori si elevi din sistemul de educatie, adulti angajati in procese de formare profesionala, manageri constienti de avantajul comparativ dat de excelenta si creativitatea angajatilor, consultanti in procese de invatare (traineri, mentori, consilieri). Knud Illeris ne pune la dispozitie o selectie exceptionala de autori de mare prestigiu si texte fundamentale care au marcat intelegerea pe care o avem azi cu privire la procesele de invatare. Un motiv in plus sa „luam de buna" aceasta carte este ca ilustreaza perspectiva unui autor scandinav, iar sistemele de educatie si formare de acolo reusesc sa imbine cel mai bine performanta in invatare cu fericirea si starea de bine.
- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei „Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

Knud Illeris
este profesor emerit al Universitatii din Aarhus (Danemarca) si autor al lucrarii How We Learn, o referinta pentru cercetarea invatarii la adulti.



Cuprins:


Introducere la colectia „Educatie si formare"
Introducere


Capitolul 1. O intelegere cuprinzatoare a invatarii umane
Knud Illeris

Capitolul 2. Cum inveti sa fii o persoana in societate: invatand sa fiu eu
Peter Jarvis

Capitolul 3. Cum se transforma „forma"? O abordare a invatarii transformative din perspectiva constructivista a dezvoltarii umane
Robert Kegan

Capitolul 4. Invatarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a invatarii bazata pe teoria activitatii
Yrjo Engestrom

Capitolul 5. Pragmatismul: o teorie a invatarii pentru viitor
Bente Elkjaer

Capitolul 6. O privire de ansamblu asupra invatarii transformatoare
Jack Mezirow

Capitolul 7. Abordari multiple ale cunoasterii

Howard Gardner

Capitolul 8. Invatarea biografica in cadrul noului discurs despre invatarea continua
Peter Alheit

Capitolul 9. Ciclurile vietii si ciclurile invatarii
John Heron

Capitolul 10. Invatarea continua ca o tehnica a sinelui
Mark Tennant

Capitolul 11. Cultura, minte si educatie
Jerome Bruner

Capitolul 12. Experienta, pedagogie si practici sociale
Robin Usher

Capitolul 13. „Probleme normale de invatare" ale tinerilor: in contextul convingerilor culturale implicite
Thomas Ziehe

Capitolul 14. Practica invatarii
Jean Lave

Capitolul 15. O teorie sociala a invatarii
Etienne Wenger

Capitolul 16. Invatarea tranzitionala si consilierea reflexiva pentru cariera: a invata pentru a te angaja
Danny Wildemeersch si Veerle Stroobants

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one