headerdesktop eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend English Books -20%-40%

siii

Transport la DOAR 4.99 lei!

Comanda acum!

A vinde e omeneste

De (autor): Daniel H. Pink

0
(0 review-uri)
A vinde e omeneste - Daniel Pink
Rasfoieste

A vinde e omeneste

De (autor): Daniel H. Pink

0
(0 review-uri)
  • A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.

    „Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise. O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic.

    Aceasta este o carte despre vanzari. Dar nu seamana cu nicio carte despre vanzari pe care ati citit-o (sau ignorat-o) pana acum. Asta deoarece vanzarile, in toate formele - fie ca vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei intr-o sedinta- s-au schimbat mai mult in ultimii zece ani decat in intreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem ca le intelegem in legatura cu vanzarile sunt construite pe o fundatie de principii care s-a naruit.„ Daniel Pink

    „O carte excelenta... radicala, surprinzatoare prin mesaj, dar fara de tagada de adevarata.” Harvard Business Review

    „Pink este unul dintre cei mai inteligenti ganditori care problematizeaza interactiunea dintre munca, psihologie si societate.” Worth Magazine

    „Pink a scris o versiune moderna a How to Win Friends and Influence People. Toti liderii de afaceri – sau macar cei care doresc sa-i ,,influenteze” pe ceilalti – ar trebui sa-si cumpere aceasta carte.” Training and Development Magazine

    „O lectura incantatoare si profund informativa.” Phil Johnson, Forbes.com

    Abilitatea de a-i convinge pe ceilalti astfel incat sa-i determinam sa schimbe ceea ce detin cu ceea ce avem noi de oferit este vitala pentru supravietuirea si fericirea noastra. Ne-a ajutat specia sa evolueze, ne-a marit standardele legate de nivelul de trai si ne-a imbogatit viata cotidiana. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefireasca la lumea nemiloasa a comertului. Face parte din ceea ce suntem.

Citeste mai mult

47.20Lei

47.20Lei

Primesti 47 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

  • A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.

    „Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise. O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic.

    Aceasta este o carte despre vanzari. Dar nu seamana cu nicio carte despre vanzari pe care ati citit-o (sau ignorat-o) pana acum. Asta deoarece vanzarile, in toate formele - fie ca vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei intr-o sedinta- s-au schimbat mai mult in ultimii zece ani decat in intreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem ca le intelegem in legatura cu vanzarile sunt construite pe o fundatie de principii care s-a naruit.„ Daniel Pink

    „O carte excelenta... radicala, surprinzatoare prin mesaj, dar fara de tagada de adevarata.” Harvard Business Review

    „Pink este unul dintre cei mai inteligenti ganditori care problematizeaza interactiunea dintre munca, psihologie si societate.” Worth Magazine

    „Pink a scris o versiune moderna a How to Win Friends and Influence People. Toti liderii de afaceri – sau macar cei care doresc sa-i ,,influenteze” pe ceilalti – ar trebui sa-si cumpere aceasta carte.” Training and Development Magazine

    „O lectura incantatoare si profund informativa.” Phil Johnson, Forbes.com

    Abilitatea de a-i convinge pe ceilalti astfel incat sa-i determinam sa schimbe ceea ce detin cu ceea ce avem noi de oferit este vitala pentru supravietuirea si fericirea noastra. Ne-a ajutat specia sa evolueze, ne-a marit standardele legate de nivelul de trai si ne-a imbogatit viata cotidiana. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefireasca la lumea nemiloasa a comertului. Face parte din ceea ce suntem.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one