cadragan

Membru din 12/08/2017

1

3

Carte de bucate - Sanda Marin

Carte de bucate - Sanda Marin

O carte clasica care, in opinia mea, este de nelipsit din orice biblioteca, la fel ca toti cei mari al scrisului romanesc: Eminescu, Caragiale, etc. Cartea este cu coperti cartonate si foarte luciose deci usor de curatat, tiparita pe hirtie de calitate cu tipar clar, usor de citit - o carte care arata bine in biblioteca si e suferitoare la abuzurile din bucatarie. In privinta retelor, toate pot fi folosite ca referinta, baza sau punct de inspiratie pentru orice reteta contemporana daca cele clasice vi se par demodate. Poate multe din retete ar putea fi inbunatatite, sau cel putin explicate mai bine dar din pacate asta nu mai este posibil si toate aceste pareri moderne nu diminueaza cu nimic intentia si valoarea cartii 'Sanda Marin' Libris are poate cel mai bun pret pentru editia cartonata iar transportul, foarte rapid in Romania iar cel international, dupa citeva hopuri, la fel de usor si convenient.

2019-09-05 03:39:42

0

Secretele Bucurestilor vol.14: Iubitele lui Balcescu si alte istorii romantate ale pasoptistilor  - Dan-Silviu Boerescu

Secretele Bucurestilor vol.14: Iubitele lui Balcescu si alte istorii romantate ale pasoptistilor - Dan-Silviu Boerescu

O carte de istorie asa cum ar trebui sa fie toate manualele de istorie - cu umor, intriga si rational ca doar 'istoria' e facuta de oameni si toti oamenii fac politica! .... Pentru cei care s-au delectat cu 'Trecute vieti de doamne si domnite' ale lui Constatin Gane, cartea lui Dan Boerescu nu este de ignorat. Cartea nu e mareata dar este scrisa bine si dupa ce o termini vrei sa stii mai mult! .... toti sintemi familiari cu imaginea vag zimbitoare a lui Balcescu de pe bancnota veche de 100 lei, acum, dupa ce am citit cartea, inteleg si de ce - te inspira.... As vrea sa sper ca-ntruna din zile, Dan Boerescu se va aventura sa scrie o istorie la fel de interesanta si despre politica contemporana - imi este greu de inchipuit ca toti 'bugetarii' si politicienii zilelor noastre sint numai despre acaparare de putere si mentinerea ei .... trebuie sa fie si ceva mai nobil, oricit de obscur .... Recomand cartea pentru toti ce sint curiosi

2019-09-04 10:59:25

0

Prajituri si alte deserturi de casa - Sanda Stanciu

Poate sint exigenta cu doar 4 stele dar ma asteptam la mai mult - lipseste traditionala prajitura cu visine! sau fondantul! Are citeva retete clasice cum ar fi 'salamul de ciocolata' sau 'rulada cu gem' dar cartea e cam subtirica, scrisul este mare si deci usor de citit chiar si fara ochelari. Retetele sint destul de putine pentru ca multe sint variatiuni. Iarasi lipsesc citeva retete de prajituri nemuritoare cum ar fi Amandinele, Jofra, Nufar ca sa mentionez doar citeva. Cartea nu are ilustratii dar este la un pret foarte convenabil si deci o recomand pentru cele citeva retete traditionale pe care toti cred ca ni le amintim si mai ales, retete ce trebuie sa stim cum sa le facem cind vrem sa mncam a prajitura buna, fara gust de margarina si alte esente chimicale.

2019-09-04 08:44:25

0