Verbul in limba franceza

Verbul in limba franceza

Pliantul ajută la evitarea greșelilor tipice în timpul vorbirii. Cuvintele sunt scrise clar și sunt explicate într-un mod ușor de memorat și înțeles.

2023-05-31 11:35:20

0

Gramatica fara stres. Limba franceza - Fabienne Schreitmuller

Este o carte foarte utilă! Exercițiile de gramatică și explicațiile sunt o metodă ușoară și rapidă de memorat cuvinte. Am reușit să învăț pentru un concurs de limba franceză tot ce era nevoie într-un timp scurt. Recomand cu drag!

2023-05-31 11:32:32

1

Strajerii cetatii Vol.1: Bestiarul lui Axlin - Laura Gallego

Mereu mi s-a părut că fiecare personaj dintr-o carte este o parte a personalității, a modului de gândire sau a dorinței de a fi a autorului. Axlin mi-a demonstrat că întotdeauna merită să lupți pentru visul tău, mi-a arătat ce înseamnă să-ți dorești cu adevărat. Curajul de care dădea dovadă, ambiția, curiozitatea, sufletul ei bun, toate acestea o fac să fie un personaj absolut magnific care inspiră pe oricine! Cât timp am citit cartea am trecut prin toate stările posibile. Talentul autoarei m-a făcut să nu îmi mai doresc să las această carte din mână, m-a făcut să plâng până la refuz, pur și simplu m-a schimbat într-un mod foarte bun această carte! Bestiarul lui Axlin va purta mereu un loc special atât în inima mea, cât și în amintirile mele. Abia aștept să găsesc volumul doi "Secretul lui Xein" în limba română! Aștept cu nerăbdare să dezleg misterul existenței lui Xein și să văd dacă iubirea dintre Axlin și Xein va dăinui până la adânci bătrâneți. Cumpărați această carte cu încredere, credeți-mă, face toți banii!

2022-08-07 03:00:06

0

Lumea legendelor - Aaron Mahnke

Lumea legendelor - Aaron Mahnke

Lumea nu este niciodată ceea ce pare a fi. Aaron Mahnke a înțeles asta și a încercat prin cartea sa să ne arate și nouă urme ale trecutului ce au vrut să fie ascunse. Această carte mi-a schimbat pur și simplu modul de a vedea lumea, oamenii, viața, (chiar și moartea) absolut totul. Mi-a arătat prin poveștile cu vârcolaci partea întunecată a oamenilor, prin vampiri mi-a arătat dependența de trecut, prin demoni mi-a arătat puterea de a arăta cine ești cu adevărat! Poate că nu este absolut nimic adevărat ce a scris acolo, poate sunt doar povești neînsemnate, dar un lucru e sigur: undeva acolo, în întuneric, cineva ne așteaptă, vrea să ne arate adevărata față a lumii. Eu, sincer, abia aștept să se întâmple acest lucru. Cartea aceasta mi-a deschis porțile spre o lume nouă, mi-a dus curiozitatea la cele mai înalte limite. Vă recomand cu drag să o citiți, chiar merită toți banii și timpul pe care îl veți acorda!

2022-08-07 03:00:06

0