-86%, -30%, -50%, -79%

Mihaela.Alina.Codita

Membru din 24/03/2018

0

3

Pisoiul pe care nu-l voia nimeni - Holly Webb

O poveste induiosatoare a unui pisoi, o poveste care ii va captiva pe cei mici. Este o lectua potrivita pentru copiii aflati la inceput de drum in descifrarea tainelor lecturii. Cartea face parte dontr-o serie de povesti cu animale. Poate fi citita insa si separat. Cu siguranta este o lectura captivanta pentru micii iubitori de animalute.

2020-03-11 05:51:46

0

Manual de specialitati chirurgicale pentru scolile sanitare postliceale si asistenti medicali

O carte deodebit de utila atat elevilor din scolile postliceale sanitare cat si asistentilor care voe sa isi msi improspateze cunostintele. In interiorul ei gasim tratate pe scurt diverse patologii medico-chirurgicale. Stilul este simplu, concis si iar informatiile sunt usor de asimilat.

2020-03-11 05:51:46

0

Daca fug - Terri Blackstock

Daca fug - Terri Blackstock

' Daca fug' este un roman captivant, cu stil alert dar totusi usor de citit. Povestea te prinde de la primele pagini, iar autoarea povesteste simpli si natural. Succesiunea evenimentelir este rapida si imprevizibila. Personaje noi apar pe tot parcursul povestii. Fuga eroinei principale, pregatirile si masurile pe care le ia cu ocazia aceasta sunt nu numai neobisnuite, ci si prilej de invatatura atat pentru ea cat si pentru oricare dintre noi. Pe parcursul cartii apar radturnari de situatie, se dezvaluie cate putin din misterul care domnea la inceput. Pe scurt, o fata ca oricare alta descopera cafavrul prietenului ei cel mai bun. In loc samearga la politie alege sa fuga. Renunta la tot ce putea sa ii descopere urmele: masina, carduri, acte de identitate. Inarmata doar cu un teanc de bani pe care ii pastra pentru zile negre isi schimba infatisarea si porneste intr-o calatorie cu o miza foarte mare: viata ei. Apar noi amanunte care incep sa ridice cortina de pe misterul altor morti suspecte. A tatalui ei si a unei colege ale acestuia. Metodele folosite pentru a-si pierde urma sunt interesante si poate, candva, vor fi de folos oricarui cititor. Situatia ia o intorsatura neobisnuita cand cand cel care trebuia sa o ' vaneze' si sa o aduca in fata justitiei descopera ca lucrurile nu stau chiar asa. Devine astfel din vanator aliat cu prada descoperindu-si latura umana. Descrierea peisajelor nu este punctul forte al aitoarei, dar crearea unor personaje complexe, aducerea suspansului intre randirile povestii, da. Este o carte pe care nu o poti lasa din mana odata ce ai inceput-o. Este o carte care te prinde in mrejele ei inca de la prima pagina. Din ea inveti ca poti reusi daca iti doresti cu adevarat si ca nimeni si nimic nu iti poate sta in cale daca vrei cu adevarat. Reusita este doar a celor puternici, determinati, care isi folosesc mintea si invata din greseli.

2020-03-11 05:51:46

0