Stefanescu Cosmin

Membru din 11/08/2018

0

1

El si ea, adica noi - Petruta Petre

El si ea, adica noi - Petruta Petre

Volumul: “El și ea, adică noi” este un op de dragoste izvorât din suflet pentru suflet. Autoarea este o prietenă veche de-a mea care nu scrie de ieri, de azi căci ea a scris dintotdeauna, iar eu mă număr printre cei care au citit primele eseuri ale dumneaei cu foarte mulți ani în urmă. În această carte descoperim foarte multe atribute cu care a fost înzestrat frumosul feminin atât gingășie, dragoste, mister, frumusețe, fiorii iubirii renăscânde cât și candoarea maternă. În această carte o să vedem cu ochii minții cum izvorăsc un tumult de amprente literare precum un ecou al sufletului pus pe foaie totodată o multitudine de calități pe care autoarea le posedă din plin. Romanul curge fluviu iar autoarea surprinde fin trăirile pline de intensitate dezvăluite prin multitudine de sentimente contradictorii ale personajelor sale: (Ea pag. 22).“ În sfârșit, dimineață! Ce noapte lungă! N-am închis un ochi toată noaptea! M-am simțit aiurea de tot gândindu-mă la el! Da, am stat trează toată noaptea cu gândul la el! M-am zvârcolit în așternuturi până când n-am mai rezistat...” (El pag. 31) “ Stăteam cu telefonul în mână, apăsând mecanic, de parcă așteptam un mesaj important: un mesaj de la ea. Ce să-i scriu? Cum să-i scriu? O, Doamne! Nu credeam că va fi așa de greu! Niciodată nu mi-a fost așa de greu nici când eram un adolescent novice în ale dragostei.” Cei doi protagoniști; Irina și Alex ori profa și arhitectul trăiesc simultan o puzderie de sentimente vii și calde și simt cum se înfiripă dragostea și încet, încet se înscăunează suverană în sufletul lor avid de noii trăiri. Astfel fiecare renaște precum pasărea Phoenix din propria-i cenușă. Irina și Alex au calități native și sunt mândre și nu încearcă să impresioneze. Firul narativ al acestui op este un minunat vehicul care ne întoarce pe fiecare dintre noi în timp până în perioada dulce a adolescenței și a primilor fiori lăuntrici și a fluturilor în stomac. Toate acestea ne prind și ne captează atenția și pe măsură ce ne familiarizăm cu toate acestea conținutul devine cât se poate de viu și filmic. Îi mulțumesc autoarei pentru această minunată carte și îi doresc pană ușoară și mult succes în viitor. 🇹🇩🇧🇪🇧🇪✒️🖋📖📚🇹🇩🇹🇩🇹🇩

2019-07-05 04:15:56

0