Magdalena Dumitrana

Membru din 31/05/2010

3

9

Tarotul Lenormand

Tarotul Lenormand

Pe scurt-NU este setul de carti Lenormand. Eu il am pe cel original, in sensul ca este facut in Franta si are o vechime foarte mare (cel putin 3 generatii). In setul prezent sunt pastrate imaginile, evident, modernizate. In locul textului de pe fiecare carte, un text cu rime, explicand semnificatia imaginii respective, a fost plasat unul dintre simbolurile cartilor de joc obisnuite, utilizate pentru distractie. Setul Lenormand , asezat intr-o cutie speciala, avea alaturi o carticica in care se explica cum se arajeaza cartile si care este semnificatia cartii respective in bine sau in rau. Aceasta carticica lipseste iar semnificatiile cartilor aflate pe site-ul editurii unde am fost trimisi sunt excesiv de prescurtate. Din punctul meu de vedere, nu as folosi acest set de carti decat pentru un joc obisnuit de septica.

2024-02-13 02:23:37

0

Talk Greek (Book/CD Pack)

Talk Greek (Book/CD Pack)

Util pentru cei care vorbesc si limba engleza, deoarece cursul are toate traducerile si explicatile in aceasta limba. Dupa alfabet, se abordeaza teme simple, de zi cu zi, in texte mici, accesibile, necesitand invatarea unui numar mic de cuvinte noi pentru fiecare lectie. Se evita astfel efortul memorarii unor liste mari de cuvinte, mai ales ca este vorba de un alfabet complet diferit fata de cel latin. Paginile sunt aerisite, permitand identificarea imediata a textului. Desi volumul are un format mic, tiparul este clar, vizibil, usor de perceput. Modul de pronuntare a literelor, cuvintelor, textelor se exemplifica exclusiv prin intermediul celor doua CD-uri atasate. Trebuie remarcata estetica prezentarii, volumul si CD-urile fiind foarte inteligent ambalate intr-o cutie albastra, intr-o nuanta atat sobra, cat si relaxanta. Mica ramura de maslin adauga o imagine eleganta, ce constituie un plus de rafinament.

2023-11-16 11:06:49

0

Gramatica limbii grecesti contemporane cu exemple practice

Este ghidul ideal pentru orice persoana care abia invata ori este deja pornit pe calea invatarii limbii grecesti contemporane. Este clar, bine structurat, acopera toate categoriile gramaticale, oferind explicatii clare, sintetice, precum si traducerea cuvintelor si formelor gramaticale abordate. Formatul relativ mic asigura pentru oricine porneste la drum ca simplu turist sau vizitator al locurilor importante din Grecia, un tovaras de calatorie de nadejde. Trebuie facute insa doua precizari- limba greaca contemporana este diferita de limba greaca veche, asadar, acest ghid va ofera sprijinul necesar calatoriei intr-o tara straina, nu si pentru studiul cartilor vechi. In al doilea rand, cititorul care poarta ochelari trebuie sa se inarmeze cu ceva rabdare si o lupa, textul avand literele de mici dimensiuni si diferite grade de bold.

2023-11-16 10:50:35

0

500 de proverbe romanesti explicate pe intelesul copiilor

Este materialul educational cel mai reusit pe care l-am vazut, fara insa a fi autoritar-didactic.Volumul contine o comoara de proverbe romanesti, fiecare proverb avand dedesubt reformularea lui in limbaj concret, explicativ, totul inmagazinat intr-un singur enunt. Foarte util pentru parinti si pentru profesorii de la toate nivelele de scolarizare- constituind cel mai potrivit punct de reper pentru o discutie mai simpla sau mai complexa, in functie de varsta elevilor. De asemenea, scolile care au adoptat optionalul "Filosofia pentru copii" pot gasi in acest volum de mici dimensiuni dar extrem de bogat, un punct de sprijin foarte util.

2023-11-16 10:35:53

0

Cartea mea de benzi desenate - Mihai I. Grajdeanu

Este socanta aceasta brosura care se numeste carte. Din totalul paginilor doar cateva au scheme cu cateva indicatii cu litere de tipar schema insemnand dreptunghiuri impartite cu alte linii. Dar pe ultima pagina desenata exista si 3 figuri- siluetele unui baiat, avion, masina. Restul sunt pagini albe pe care se presupune ca un copil va desena. Clar ca nu se adreseaza fetelor; clar ca ar trebui sa fie "citita" de un baiat mai mare care sa se poata descurca in multimea de linii. Nici o legatura cu didactica, iar de psihologia copilului, nici vorba. Banda desenata face in lume obiectul unor studii extrem e serioase, din multiple puncte de vedere. Nu e cazul. Nu ma asteptam la ceva extraordinar dar aceasta "carte" este o jignire.

2022-07-23 03:00:06

0

Comics didactic. Literatura romana in benzi desenate - Mihai I. Grajdeanu

Cea mai buna metoda de a distruge literatura clasica este de a o baga in benzi desenate. Scopul nu este cel de a "intelege intriga"-un tel primitiv, ci semnificatiile, psihologia personajelor, evolutia lor, pentru a nu mai vorbi de VALOAREA LITERARA. Faptul ca aceste 'comics' sunt la mare cinste in Franta dar si mai mult in Japonia, nu inseamna ca sunt utile in aceasta zona. Ele au fost folosite in Germania din plin dar NU pentru 'intelegerea' literaturii clasice, iar in Franta au un rol important in didactica limbiilor straine. In Olanda ele apartin unei metode care ii invata pe copiii surzi limbajul verbal.Ceea ce este perfect. Veniti-va in fire, oameni buni!

2022-07-22 12:00:06

1

Toate panzele sus! - Radu Tudoran

Toate panzele sus! - Radu Tudoran

Este o carte minunata. Am citit-o in copilarie, in adolescenta si la varsta adulta. O carte absolut necesara copiilor si adolescentilor de astazi carora tehnologia le-a legat aripilo imaginatiei. Are de toate- aventura, intamplari neasteptate, tesatura romantica. Eram in scoala generala cand l-am intalnit pe autor. Pe atunci, bibliotecile de cartier erau dese, foarte bine aprovizionate si mai ales, aveau o activitate intensa a cercurilor de lectura. Intr- o zi a fost invitat Radu Tudoran-nu stiu cum a ramas in viata, asa il sorbeam toti din ochi. Revenind la carte, este de datoria fiecarui parinte sa faca un cadou copilului sau prin aceasta carte; sa o citeasca si parintele impreuna cu copilul, sa o discute cu acesta, copil sau adolescent. Aceasta carte este una dintre cele mai bune retete de incalzit inima. Sa nu vada intai filmul ci doar, dupa ce citeste cartea. Sincer, desi filmul are numai actori mari, este departe de ceea ce reprezinta cartea.

2022-07-16 03:00:11

0

Calea spre Dumnezeu - Mahatma Gandhi

Calea spre Dumnezeu - Mahatma Gandhi

Carticica nu se ridica la inaltimea lui Gandhi. Cea care a ales textele a avut grija sa le traduca doar pe acelea care semanau cu cele crestin ortodoxe. Intentia a fost buna dar rezultatul nu este pe masura.

2021-04-06 12:00:02

0

Metamorfoze - Ovidiu