Alexandra Perse

Membru din 10/02/2019

1

6

Cluedo. Jocul misterelor cu carti in limba romana

Jocul în sine este distractiv și îți pune mintea la lucru, dar problema sunt instrucțiunile cu care acesta vine. Ele sunt așa de sumar prezentate, încât a fost necesar să urmărim videoclipuri pe internet pentru a ne putea da seama cum se joacă acest joc.

2020-12-14 12:41:34

0

Ghici cine-i? Jocul clasic cu carti in limba romana

Jocul e foarte ușor de jucat, regulile sunt ușor de înțeles chiar și de către copilași mai mici. Este un joc distractiv, și totodată, de educare a limbajului, și modelare a gândirii. Eu, personal, îl recomand cu drag.

2020-12-14 12:41:34

0

Scriere: Semne de punctuatie. Clasa I. Clasa II

Am comandat acest caiet de lucru pentru băiatul meu de 8 ani. Îmi place foarte mult, dar informațiile uneori, din punctul meu de vedere, sunt prezentate într-un mod mult prea avansat pentru copii. Totodată, unele probleme sunt destul de dificile, făcând referire la noțiuni cum ar fi omofonele, de exemplu. Totuși, îi acord 4 stele din 5, pentru idee dar și pentru faptul că îi ajută pe micii școlari să se autodepășească.

2020-07-10 11:48:51

0

Eu citesc cu tine - Max cauta aur

Eu citesc cu tine - Max cauta aur

Am achiziționat această carte pentru băiețelul meu de 5 ani, pentru a-l iniția în tainele cititului. Spre profunda mea dezamăgire, deși idea cărții este una bună, am constatat faptul că diferitele cuvinte propuse pentru a fi citite de către copii sunt desul de dificile: litere multe, grupuri de litere, și altele. Totodată, nici povestea propriu-zisă nu ne-a impresionat. De aceea, din partea mea, cartea primește 3 stele din 5.

2020-07-10 11:48:51

0

Din cetatea lui Eu in cetatea lui Tu - Mersine Vigopoulou

Am achiziționat această carte pentru băieții mei de 5, respectiv 8 ani. Povestea este prezentată din punct de vedere religios, copiii făcând cunoștință cu diferite personaje cum ar fi mândria, smerenia, mânia, orgoliul sau discernământul, precum și cu caracteristicile acestora. Limbajul este unul ușor, adecvat copiilor, ilustrațiile sunt deosebite, iar cartea a devenit rapid una dintre preferatele băieților mei. Pentru aceasta, îi acord 5 stele din 5.

2020-07-10 11:33:51

0

Clubul detectivilor: Comoara faraonului - Eleonora Barsotti

Am achiziționat cartea pentru băiatul meu de 8 ani. Deși este puternic colorată, cuprinzând multe elemente de detaliu, unele cerințe sunt formulare ambiguu, încurcând mai mult copiii în încercarea lor de a descoperi elementele ascunse. Primele pagini am reușit să le rezolvăm doar pe baza răspunsurilor de la finalul cărții, pentru că nu am reușit să ne dăm seama despre ce este vorba în exercițiu. Apoi, odată ce am reușit să prindem în mare ideea cărții, problemele au devenit mult mai ușor de rezolvat. Îi acord 3 stele din 5, pentru grafică, pentru idee și pentru faptul că la finalul cărții conține și răspunsurile, depunctând-o pentru cerințele ambuguu formulate, menționate anterior.

2020-07-09 10:00:06

0