Gheorghe Nicoleta22

Membru din 17/03/2019

13

3

Shalom, Israel! - Claudia Motea

Shalom, Israel! - Claudia Motea

Marturisea actrita romanca si canadiana Claudia Motea: „Arta ne face mai buni si mai frumosi... si tocmai de aceea este impetuos nevoie sa iubim arta din noi”. Exact asa am simtit si eu lecturând cartea „Shalom, Israel!”, pe care Claudia Motea a scos-o sub egida Libris Editorial din Brasov. Proza acestei autoare are amprenta sa distincta si consecventa stilistica, bazându-se pe un soi de sinergism, pe o înraurire între o sensibilitate specifica unei artiste de înalta scena si un eveniment – Holocaustul – peste care istoria a trecut, cu bune si cu rele, dar care nu trebuie vreodata uitat. Filonul iubirii între Oameni, indiferent de structura sociala, politica, religioasa etc. strabate de-a-ntregul acest volum aparut în conditii editoriale de cea mai buna calitate. Madrid, Spania

2019-10-06 12:24:13

4

Much Love. Decalog teatral - Claudia Motea

Îmi pare atat de rau ca din cauze personale nu am ajuns la lansarea ultimei carti a actritei-scriitoare Claudia Motea! Cum am în biblioteca toate cartile acestei minunate autoare, mi-a fost cumparata, la lansare, de o prietena. Volumul nou se numeste „Much love - decalog teatral”, aparut la Brasov, Editura Libris, si am citit, dar trebuie sa le mai recitesc, zece piese de teatru, unele apartinandu-i doamnei Claudia Motea, iar altele traduse de dansa din creatiile unor dramaturgi americani si canadieni. M-a surprins faptul ca toate sunt numai comedii pe care le-am citit razand si din cauza asta le voi reciti ca sa le înteleg si mai bine. M-as bucura daca aceste piese s-ar juca la vreun teatru din Bucuresti, ca eu merg des la teatru dar nu mai sunt comedii asa cum ar trebui sa fie, ori cele din aceasta carte sunt exact asa, fara exprimari din umorul de mahala.

2019-09-30 06:38:18

5

Preludii in Cetatea Soarelui - Claudia Motea

Poemele cuprinse în volumul „Preludii în Cetatea Soarelui” (aparut în doua editii care s-au epuizat în timp record!) dau glas viselor autoarei, actrita româno-canadiana Claudia Motea, si nu numai. Versul sau se agata permanent de cuvintele iubire si speranta, slefuite pentru a accepta existenta care nu ni se dezvaluie deseori asa cum ne-o dorim. Poezia pe care o scrie Claudia Motea este cea care permite albastrului sa se întoarca spre cer, luminii sa se îndrepte spre soare si iubirii spre sufletul fiecarui cititor. Toronto, Canada

2019-09-30 06:23:18

4