SERBANESCU RODICA

Membru din 22/04/2019

0

3

Eu sunt femeie - Maria Cristiana Tudose

Eu sunt femeie - Maria Cristiana Tudose

O carte foarte frumoasa,interesanta,inteligent scrisa!O lectura obligatorie pentru orice femeie,indiferent de varsta!O carte atemporala,cu termen de valabilitate nelimitat!O carte despre femei puternice,scrisa de o femeie puternica,puternica nu pentru ca ar fi vrut,ci pentru ca viata a obligat-o sa fie astfel,o femeie ce si-a transformat greselile in lectii de viata pe care le-a invatat si pe care le-a impartasit cu generozitate si altora! O carte despre o femeie sincera ,hotarata si curajoasa! O carte despre femei scrisa de o femeie cu talent,forta,curaj si sinceritate,o carte despre cum sunt femeile,vulnerabile dar si curajoase,sensibile dar si puternice,nehotarate dar si sigure pe ele .O carte recomandata oricarei femei,indiferent de varsta!O carte despre iubire,despre relatii,despre lipsa compromisurilor,despre forta de a merge mai departe de una singura, fara a te agata de un barbat,de un copil,de o relatie!Astept cu nerabdare urmatoarea carte a autoarei si imi pare rau ca nu am citit aceasta carte mai devreme!Recomand cu caldura si din tot sufletul!

2019-05-05 11:43:56

0

De vorba cu Emma ed.3 - Vitali Cipileaga

O carte frumos scrisa,cu mult talent si sensibilitate....O carte buna de citit,de recitit,de rascitit...O lectura reconfortanta atat pentru zile frumoase,dar si pentru zile ploioase,atat pentru vara,dar si pentru iarna,atat pentru perioade fericite,dar si pentru perioade mai putin fericite...O carte in care se impletesc speranta,optimismul,iubirea !O Carte recomandata oricarui om,femeie sau barbat, tanar sau batran,sarac sau bogat,singur sau intr-o relatie!Recomand cu caldura!

2019-05-05 11:28:56

0

O printesa americana - Leslie Carroll

O printesa americana - Leslie Carroll

O carte bine scrisa,bine documentata,o lectura placuta,interesanta,agreabila...recomandata pentru concediu,dar si pentru weekenduri si pentru orele libere de dupa serviciu...O carte despre iubirea adevarata,suflete pereche,un basm modern si real despre printi si printese,despre sperante,vise,visuri,despre frumos si despre gasirea fericirii!O recomand cu caldura!

2019-05-05 11:13:56

0