TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

K'melia

Membru din 14/11/2014

14

11

Charles, Camilla si Diana. Dragoste si tragedie in Casa de Windsor - Jean Des Cars

Am savurat lectura acestei cărți și nu doar pentru că îmi confirmă părerea avută despre Diana Spencer devenită Prințesă de Wales. Am savurat lectura acestei cărți pentru că este extrem de bine documentată deși pe ici pe colo s-au strecurat câteva inexactități. Am savurat lectura acestei cărți pentru stilul de cronică al cărții datorat formației de istoric a autorului, acesta depune serioase eforturi pentru a se păstra obiectiv dar în toate cele peste trei sute de pagini se simte respectul și aprecierea autorului pentru Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii și pentru actualul Rege Charles al III-lea. Autorul consideră, așa cum și eu consider că Camilla este dragostea vieții lui pentru Charles, că asemenea relații sunt frecvente la ultimile generații ale Casei de Windsor exemplificând cu: Părinții Reginei Elisabeta a II-a, mama ei a avut nevoie de trei ani spre a accepta să se căsătorească cu un prinț, unchiul Reginei Elisabeta Eduard al VIII-lea care a abdicat pentru a se putea căsători cu dragostea vieții lui Walis Simpson și chiar părinții lui Charles au avut o relație aparent imposibilă, trist că în ciuda acestor antecedente părinții lui Charles și bunica lui nu au înțele de atunci, din 1971 puterea dragostei dintre Charles și Camilla. Analiza făcută Dianei este obiectivă și dură, exactă ca un diamant care taie sticla, o femeie frumoasă, traumatizată din fragedă copilărie de divorțul urât al părinților, își diviniza tatăl și pune vina pe mama sa pentru depresia post divorț a tatălui, când tatăl se recăsătorește se simte din nou abandonată, devine o personalitate manipulatoare, bulimică din adolescență, imatură și egoistă. Autorul consideră că trauma pierderii mamei sale îl face pe mezinul regelui Prințul Harry să calce pe urmele mamei, la 38 de ani este în continuare imatur și obsedat de fantoma mamei sale Diana. Tuturor celor care doresc să fie cât mai corect informați despre lumea de azi vă recomand lectura acestei cărți.

2023-10-27 08:02:39

0

Ghidul manastirilor din Romania - Gheorghita Ciocioi, Amalia Dragne

Îmi place ghidul dar aș dori să găsesc un Ghid COMPLET al tuturor lăcaselor de cult din România indiferent că sunt ortodoxe sub jurisdicția BOR ori pe stil vechi, sub jurisdicția vicariatelor ucrainiene sau lipovenești, sârbești, greco-catolice, romano catolice ori temple ale unor alte religii pprezente pe teritoriul țării noastre musulmane ori alte dacă există. Prezentate după unitățile administrative ale statului în așa fel încât să văd că în municipiul ... există x mănăstiri ortodoxe din care ale BOR, ucrainiene, armenești, sârbești, lipovenești sau mai știu eu de care; y mănăstiri greco catolice, q mănăstiri romano catolice și un templu budist, o moschee/geamie și mai știu eu ce.

2023-10-04 07:53:03

0

Femei care alearga cu lupii - Dr. Clarissa Pinkola Estes

O carte care este inspirațională, profetică, psihologică și multiculturală toate împreună, ceva mai vechi decât toate religiile lumii dar care nu contrazice nici o religie în acelaș timp cât nici nu confirmă vreo o religie a lumii. Te poartă prin toate continentele, în poveștile tuturor culturilor lumii, nu judecă, nu contrazice, nu sfătuiește dar inspiră, dă putere și bucurie. Dr. Clarissa Pinkola Estes îți transmite din înțelepciunea tuturor popoarelor lumii prin poveștile prezentate și analizate din punctul de vedre al mesajului acestor povești, compară forme ale aceleiași povești întâlnită în culturi și continente diferite. Pentru orice cititor interesat de culturile lumii, de filozofii diferite, de ce anume ne face deosebiți dar și ce anume ne face asemănători chiar dacă suntem caucazieni, negrii, hispanici, arabi, mongoloizi, chiar dacă suntem: evrei, creștini, musulmani, budiști, taoiști ori adepții nu știu cărei religii sau a nici unei religii, această carte este mai mult decât Biblia pentru creștini, Coranul pentru musulmani, Talmudul pentru evrei.

2023-10-04 07:42:06

0

Privind inauntru - Petronela Rotar

Privind inauntru - Petronela Rotar

Cea mai grea dar totodată și cea mai importantă lectură a mea, am citit cartea cu creioane colorate și liniar lângă mine, am făcut sublinieri ca și la parcurgerea unui curs pentru un examen. Am avut propriul jurnal lângă mine și la fiecare capitol am scris în jurnalul personal pentru că am privit înăuntrul meu, la traumele mele personale, la relația mea cu părinții. Această carte este cea mai bună pledoarie pro terapie, pro vindecare și pro iubire de sine. Recomand din inimă lectura cărții, în acest spirit i-am dăruit un exemplar nepoatei mele favorite, un exemplar diferit de al meu pentru că al meu este la îndemână totdeauna, recitesc din această carte pasaje ca din Biblie.

2023-06-08 05:32:22

0

Darul - Dr. Edith Eva Eger

Darul - Dr. Edith Eva Eger

O carte absolut superbă, utilă de citit pentru oricine cu sau fără pregătie psihologică, scrisă într-un limbaj accesibil oricărei persoane cu o pregătire medie, bacalaureatul luat. Recomandarea mea personală este ca lectura acestei cărți să se facă după lecturarea primei cărți a autoarei dr. Edith Eva Eger "Alegerea". Viața acestei femei este cea mai bună inspirație motivațională pentru dezvoltare personală la orice vârstă, pentru terapie psihologică, pentru terapie posttraumatică. Nu trebuie să fii supraviețuitor al lagărelor naziste ca să fii traumatizat, cu totții avem schelete în dulap, traume în trecutul nostru și cu cât le ascundem, încercăm să le uităm cu atât mai crunt ne vor afecta, traumele ascunse se răzbună. Dacă vrem cu adevărat să rupem lanțul traumei trebuie să ne înfruntăm propriile traume, trecutul personal, să înțelegem ce s-a întâmplat, de ce s-a întâmplat, să ne acceptăm trecutul și pe noi înșine așa cum suntem, să ne iubim, să îi iertăm pe cei care ne-au rănit și să ALEGEM să facem ceva bun cu viața care ne-a fost dăruită, să ne facem utili, moștenirea noastră să fie binele făcut semenilor și iubirea necondiționată, să luptăm împotriva discriminărilor de orice tip.

2023-06-07 09:18:42

0

Cu mintea mea de femeie - Mihaela Miroiu

O carte mai mult decât impresionantă prin sinceritate, un umor fin, realismul țăranului român. Povestiri scurte, autobiografice, întâmplările sunt prezentate așa cum au fost văzute de autoare, în ordine cronologică de la copila neastâmpărată și cu un pătrunzator simț de observație până la adultul care se revoltă întotdeauna împotriva nedreptății.

2023-02-03 05:09:18

0

Suntem dezradacinate - Malala Yousafzai

Suntem dezradacinate - Malala Yousafzai

O carte frumoasa, scrisa intr-o maniera impecabila care va ajuta sa priviti situatia emigrantilor si dintr-o perspectiva diferita de cea personala, va ajuta sa intelegeti ce curaj este necesar ca sa fugi de tot ceea ce cunosti catre ceva absolut necunoscut.

2020-02-21 01:00:06

2

Semiologie Medicala Pentru Asistenti Medicali - Mihaela Vasile, Monica Moldoveanu

Cartea se adreseaza nu doar asistentilor medicali ci si tuturor celor care doresc sa inteleaga mai mult si mai bine despre ce vorbesc medicii atunci cand le explica diagnosticul propriu sau al cuiva drag.

2020-02-21 01:00:06

1

Regandirea infidelitatii - Esther Perel

Regandirea infidelitatii - Esther Perel

Cartea este recomandabila tuturor adultilor care doresc o relatie de suflet, de minte si de trup pentru ca va invata sa va exprimati nevoile in cuplu,sa va intelegeti partenerul sau partenera, sa intelegeti de ce si unde raneste si distruge infidelitatea.

2020-02-21 12:51:22

1

Invatare. Memorii - Tara Westover

Invatare. Memorii - Tara Westover

Cartea este cutremuratoare si inaltatoare totodata. Cutremuratoare pentru ca este o autobiografie, nu este fictiune ci ceva real, trait acum, in zilele noastre in cea mai puternica tara din lume SUA. Cutremuratoare pentru ca intalnesti aici suferinta, multa suferinta, toate tipurile de suferinta pe care le poti gandi, ti le poti inchipui si inca multe altele. Cutremuratoare pentru ca este vorba despre radicalizare religioasa si nici nu mai conteaza despre ce religie este vorba. Inaltatoare pentru ca autoarea este o invingatoare care reuseste sa se ridice deasupra suferintei si sa se rupa de radicalism.

2020-02-21 12:51:22

5

Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria - Nicolae C. Paulescu

Am comandat aceasta carte doar pentru ca m-a intrigat titlul, alaturarea in acelas titlu a spitalului (institutia care diagnosticheaza, trateaza si ingrijeste oameni) cu Coranul (cartea sfanta a uneia din cele trei mari religii monoteiste ale lumii) am gasit-o drept provocatoare.O provocare a fost si a afla cat mai multe despre dr.Nicolae C. Paulescu despre care marturisesc ca nu stiam mai nimic, doar faptul cael a fost primul descoperitor al insulinwei desi la nivel mondial nu i s-a recunoscut aceasta descoperire si altii au fost cei careau primit premiul Nobel pentru medicina datorita insulinei. Marturisesc ca m-a intrigat de ce nici comunistii nu au pomenit de dr. Paulescu, eu am terminat liceul in 1985 deci inaintede revolutia romana si in scoala nu am auzit niciodatade domnia sa. Va previn nu este o carte usor de citit, nu este beletristica dar pentru toti cei interesati de filozofie, ideologii, religii va fi ceva sublim.

2020-02-21 12:51:22

4