Aici, acum, mereu - Catherine Isaac

Cartea e ok. Nu m-a impresionat foarte tare. Se citeste usor. E destul de trista. Nimic deosebit.

2019-11-03 04:00:16

0

Cinci copeici - Sarah Stricker

Cinci copeici - Sarah Stricker

Nu recomand absolut deloc! Descrierea cartii nu are nimic in comun cu cartea. Dupa parerea mea, e o carte super plictisitoare, am regretat foarte mult ca mi-am luat-o. Pan intr-atat ca mi-e jale de copacii care au fost taiati pentru a tipari acesta carte. E povestea super plictisitoare a unei femei "urate", dar destepte. Care a avut o copilarie grea, dat fiindca ca tatal ei a vrut tot ce e mai bine pentru ea. Povestea e povestita de fiica ei. Nume proprii sunt foarte putine in carte, si din cauza asta, e cateodata confuza. Nu are nici un fel de actiune, de suspans, nimic. Nu mi-a placut deloc.

2019-11-03 04:00:16

2

Minunea imperfecta - Andrea de Carlo

Minunea imperfecta - Andrea de Carlo

Din pacate foarte plctisitoare carte. Eu m-am gandit initial, ca, dat fiind, inghetata, ar fi o lectura perfecta pentru vacanta. O poveste de dragoste care implica si ingheatata - ce poate fi mai bun Dar am fost profung dezamagita! Propozitia de pe coperta o caracterizeaza destul de bine "un roman agitat al impacarii cu sine" - pagini intregi de intrebari retorice. nici un fel de actiune, nici un fel de suspans, de dialog. Dialogurile sunt atat de putine, incat citesti intrebarea, apoi descrierea persoanei care pune intrebarea, imprejurimile, starea de spirit, nu mai stiu ce, o jumatate de pagina, timp in care uiti intrebarea si citesti raspunsul, dar nu mai stii intrebarea - deci, cauti mai sus si citesti iar intrebarea. hahahha. am dat 2 stelute - fiindca exact 2 capitole au fost ok, cu peripetii, cu dragoste, cu descrieri frumoase cum se intalnesc, etc. dar in rest abia m-am chinuit s-o scot la capat. nu recomand.

2019-11-03 04:00:16

0

Silver Bay - Jojo Moyes