Andreead20

Membru din 18/02/2015

0

2

Valuri, nisip, urme - Alexandru Patachi

Valuri, nisip, urme - Alexandru Patachi

Am început anul citind de curând cartea “Valuri, nisip, urme” scrisă Alexandru Patachi. Îmi place mult să descopăr și să citesc autori români, în special contemporani. Când citesc o carte scrisă de un autor contemporan, pot spune că empatizez mai mult cu acesta, mai ales dacă cartea tratează problematici actuale cu care ne confruntăm. Deși scurtă, cartea tratează o idee interesantă, și anume “evadarea din cotidian”. Pe scurt, în carte, ne este prezentat Emil, care sătul de rutina pe care o are, decide să demisioneze de la locul de muncă pe care-l avea și să-și petreacă vara la mare, mai exact în Vama Veche, încercând să se descopere pe sine, să-și caute scopul în viață, cunoscând alți oameni, interacționând cu aceștia și totodată având diferite experiențe. La mare, Emil o cunoaște pe Ana, care este în Vama Veche cu prietenii ei. Deși, la prima vedere cei doi par total diferiți, între cei doi se naște o relație. Mi-a plăcut faptul că Emil a luptat pentru Ana până la capăt și nu a lăsat ca iubirea lor să fie una de-o vara. Am apreciat faptul că, personajul principal, din a cărei perspectivă este scrisă cartea, a tratat pe alocuri anumite aspecte cu care se confruntă societatea, precum statutul social, iubirea, conflictul dintre generații, expunadu-și părerea în acest sens, aducând astfel o notă de autenticitate cărții. Pe parcursul celor 120 de pagini ale romanului, ajungi să-ți pui câteva întrebări în legătură cu alegerile și deciziile pe care le ei, să te gândeșți la viitor, să-ti dorești să ieși din zona te de confort, să părăsești, măcar pentru puțin cotidianul, să apreciezi persoanele din jurul tău și să aduci o pată de culoare în viața ta. Îl felicit pe Alexandru Patachi pentru romanul său, pe care-l recomand, în special dacă duci dorul verii și vrei să evadezi, pentru câteva ore, citind cartea.😌📖

2020-02-25 03:51:22

0

Barbatul de pe Facebook - Cintzia Angelina Mardale

“Bărbatul de pe facebook”, o carte citită pe nerăsuflate! O lectură care te ține în suspans încă de la primele pagini, o carte care te face să-ți pui zeci de întrebări până o termini. Deși aflată la început, autoarea s-a descurcat de minune în a da naștere unei astfel de povești misterioase, pe care eu o găsesc de foarte mare actualitate în zilele noastre. Povestea începe destul de banal, Amalia, studentă la drept, locuiește în chirie cu prietena ei cea mai bună. Sesiunea se apropie, iar Amalia are nevoie ca cei din mediul virtual (și nu numai) să-i răspundă la un chestionar, pentru a-și finaliza proiectul. Chestionarul, în această poveste, reprezintă momentul perfect ca un anume bărbat, pe numele său “Vlad Țepeș” să intre în vorbă cu Amalia. Totul merge bine, cei doi conversează, până când, Amalia ajunge să aibă sentimente pentru acest domn misterios, însă nu tot ce zboară se mănâncă!:)) Mi-am dat seama că ceva nu este în regulă cu domnul misterios care îi tot scria Amaliei pe facebook, din momentul în care a început să-și dezvăluie sentimentele pe care el le are pentru ea, știind multe detalii despre Amalia (unde locuiește, ce facultate face, ce prieteni are, etc.) La început aveam impresia că lucrurile se întâmplă prea repede, într-un mod alert și chiar îmi doream, ca autoarea să păstreze misterul cât mai mult, iar pe la jumatatea cărții nu mai puteam să mă opresc din citit:)) fapt care mi-a plăcut în mod deosebit! Autoarea, reușește să țină cititorul în suspans prin modul ei de a scrie! Am apreciat, în special, morala cărții, care mi se pare că se potrivește perfect în zilele noastre! Trăim vremuri când este mai ușor să spunem “te iubesc” mai des pe facebook, decât față în față, ne îndrăgostim pe rețelele de socializare, de niște persoane care, poate nu sunt deloc ceea ce par. “Bărbatul de pe facebook” este o carte pe care eu te îndemn să o citești, dacă îți plac cărțile care te țin în suspans, iar la final o să fii surprins de cum se încheie povestea celor doi protagoniști! 🤭 Bravo Mardale Angelina pentru carte și așteptam volumul doi, care cu siguranță o sa ne surprindă!

2019-08-16 10:49:56

0