Annie.Blanche

Membru din 16/06/2015

0

5

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Gazeta Libris este precum un bilețel, o scrisoare, un răvaș care aduce un bonus si stârnește o bucurie in plus. Deschid coletul si de fiecare dată, inainte să cercetez cu bucurie si nerăbdare cartile, citesc gazeta. Un moment precum clipe din vremuri apuse, in care oamenii își deschideau ziarul nou mirosind a tuș, dornici sa afle noutățile din paginile lui, o clipă frumoasă de răgaz si un mesaj binevenit.

2023-04-10 06:38:50

0

Toamna se numara cadavrele - Tony Mott

Toamna se numara cadavrele - Tony Mott

O surpriza frumoasă, de la inceput, la ultima pagină. Un ritm alert, vioi, proaspăt, ingenios… Cartea te ține aproape si te cheamă să o citesti cu nerăbdare până la final. Tony Mott a fost pentru mine o revelație, un condei care scrie si cu simplitate si cu imprevizibil si cu doza de întorsături care mi-au adus zambet, bucuria lecturii si dorinta de a-i citi si alte romane.

2023-04-10 06:29:19

0

Iarna crimelor perfecte - Tony Mott

Iarna crimelor perfecte - Tony Mott

Este prima carte din cele scrise de Tony Mott pe care, am ales să o citesc, intai pentru ca acțiunea se petrece in Brasov, apoi pentru că review-urile mi s-au părut a fi recomandări bune. Despre Brasov, mărturisesc că nu s-a vorbit prea mult in carte, nu in masura care mă asteptam si este unicul minus. Unul nesemnificativ. Partea bună si frumoasă este că firul narațiunii m-a tinut mereu aproape de carte. Acțiunea ingenios gândită, un puzzle viu, inteligent alcătuit, foarte surprinzător pe alocuri. Un roman polițist si totodata o poveste despre fragilitatea sufletului uman. Despre suferința si despre răzbunare, despre resemnare si despre decizii… Tony Mott ne arată că faptele pot fi privite, fie aprobându-le fie condamnându-le. Si că noi, oamenii, in general.. “suntem ceea ce alegem să fim!”

2023-03-17 12:04:32

0

Ingeri si demoni - Dan Brown

Ingeri si demoni - Dan Brown

Am citit si recitit volumele lui Dan Brown, cu aceeasi nerăbdare si acelasi sentiment intens format dintr-un amestec de curiozitate, fascinație, uimire... Călătorind prin Roma, la castelul Îngerilor, m-am gandit într-una la profesorul Langdon si abia apoi la “istoria pe care pășeam”. Excelent stil de a te purta prin locuri si a te face “părtaș” la acțiune.

2020-09-30 11:29:41

0

Inteligenta emotionala - Daniel Goleman