bucura-te de cadou.

MadaLina94

Membru din 27/04/2020

2

4

Istoria credintelor si ideilor religioase Vol.1: De la epoca de piatra la misterele din Eleusis - Mircea Eliade

Cartea vine ca un plus la capitolul "religie" din cartile de cultura. Recomand sa fie citita in paralel cu "Istoria culturii si civilizatiei". Nu cred ca poate fi citita fara un background de cunoastere a civilizatiilor.

2021-05-03 09:00:01

0

Arta subtila a nepasarii - Mark Manson

Arta subtila a nepasarii - Mark Manson

O carte ce merita si TREBUIE citita de oricine. Manson ne arata adevarata viata a noastra, ne face sa ne oprim din alergat si ne da sfaturi cum sa traim mai bine prin a accepta probleme noastre si se a actiona. Toti avem probleme, multi au avut aceeasi problema ca tine, doar modul de rezolvare difera. Nu numai ca esuam sa ne asumam probleme, dar nici nu vrem sa le rezolvam. Si asta fiindca cautam doar euforia de moment, si nu adevarata fericire care vine din valori adevarate si asumarea responsabilitatii. Va invit sa cititi aceasta carte, sunt mult mai multe de notat :)

2020-11-12 12:00:01

1

Orbi - Petronela Rotar

Orbi - Petronela Rotar

O carte cu un sfarsit moralizator care ne face sa ne uitam la noi si la cum traim. Desi Alexa se considera o femeie frumoasa, inteligenta, puternica, partenerul ei o face sa se simta si ma ales sa creada ca se inseala in privinta ei, ca ea de fapt e un monstru. Cu totii avem "monstrii" nostri, dar un partener care vrea doar sa scoata la lumina acesti monstrii sau sa ii inventeze nu poate sa duca relatia decat spre esec, asa cum a facut Calin. Am remarcat multe idei din "Femei care iubesc prea mult" pe care am citit-o inainte si putem considera aceasta carte ca un exemplu mai detaliat a ceea ce a scris Norwood. Aceste carti merg mana-n mana.

2020-10-20 05:39:30

0

Femei care iubesc prea mult - Robin Norwood

O recomand din inima! Este o carte atat pentru persoanele care nu se simt iubite in relatie cat si celor care cred ca iubesc si sunt iubiti. Nu consider ca am probleme in relatie, fapt ce mi-a fost confirmat citind cartea, dar mi-a deschis ochii asupra anumitor aspecte subtile de care poate nu suntem mereu constienti. Cartea m-a ajutat sa recunosc capcanele egoului, capcane pe care mi le pun singura in multe situatii. Recunoasterea lor cu siguranta ma vor ajuta sa mentin o relatie sanatoasa.

2020-10-05 11:24:07

0