Adriana_Elena

Membru din 06/05/2020

5

4

Cerere de prietenie - Laura Marshall

Cerere de prietenie - Laura Marshall

E o carte plină de mister, ambiguități și suspans . E structurată pe capitole relativ mici, prin care se prezintă dispariția Mariei, o fată care a fost batjocorită de colegii ei în liceu. În urma dispariției, fiecare persoană se simte vinovată pentru lucrurile urâte pe care i le-a făcut, amintiri care-i bântuie și 25 de ani mai târziu. Am fost dusă cu zăhărelul și am atribuit vina multor personaje, urmând ca la final să fiu complet suprinsă. E o carte care merită citită !!

2021-11-21 06:00:11

0

Limbajul corpului - Isabelle Duvernois

Limbajul corpului - Isabelle Duvernois

Este o carte ușor de citit, are o abordare prietenească, cu expresii ușor de înțeles și exemple menite să întărească și să convingă citititorul. Vizual, cartea are imagini și diferite fonturi care te stimulează să rămâi și să termini de citit. Legat de conținut, eu una nu am reușit să extrag prea multe elemente noi, ci doar mi-am confirmat bănuielile legate de anumite gesturi. E o carte pentru cei care nu interacționează direct cu foarte multe persoane, sau care nu reușesc să comunice eficient de fiecare dată, fiind o ușoară inițiere în relațiile interumane. Nu regret că am achiziționat-o, însă , îmi doream să obțin mai multe informații.

2021-11-20 03:00:06

1

Manualul stimei de sine - Glenn R. Schiraldi

,,Suntem toți, aceleași ființe umane, care caută fericirea și încearcă să evite suferința. Fiecare este egalul meu. Sentimentul tău ,,Nu valorez nimic" este greșit. Total greșit. -Dalai Lama ,,Manualul stimei de sine" cuprinde foarte multe exerciții de autocunoaștere. Este o carte pe care o parcurgi în câteva săptămâni, chiar dacă are mai puțin de 350de pagini, deoarece are și câteva rutine pe care ți se sugerează să le aplici o săptămână, două, pentru a observa diferențele pe care le face o abordare diferită sau un stil de viață sănătos. Ași recomanda această carte persoanelor care cunosc câteva noțiuni de bază ale psihologiei, deoarece, parcurgând textul veți întâmpina cuvinte specifice. Mie mi-a plăcut acest ,,manual" deoarece m-a ajutat pe toate planurile, făcându-mă să realizez că cheia succesului este să fii TU, să lucrezi zilnic, pentru a deveni cea mai bună varianta a ta.

2020-06-04 08:46:45

2

Manualul femeii de succes - Andra Olarean

Recomand această cartea tuturor persoanelor care se află într-un impas, sau care vor mai mult de la viață și nu știu cum să obțină. Cartea abordează multe idei precum viața amoroasă, dieta, mindset-ul pozitiv, cum să trecem peste conflictele pe care le avem la muncă... Autoarea se adresează direct, cititul acestei cărți a fost ca o discuție (mai lungă 😊) cu o prietenă bună care mă cunoștea de o viață. M-am simțit motivată să-mi schimb modul de a aborda diferite situații și să înțeleg că tuturor ne este frică de eșec și de a fi etichetați greșit. Am parcurs și câteva exerciții de autocunoaștere, ușoare, care mi-au arătat că știu cine sunt, că mă cunosc, că sunt puternică. O carte care merită citită !👏

2020-05-18 03:56:28

0