Ne vedem printre rafturi!

Mazilita Bianca

Membru din 06/09/2015

1

5

Manualul Merck de medicina veterinara Ed.10

Am stat foarte mult sa ma gandesc daca ar fi bine sa cumpar varianta în romana sau cea in engleza, însă am ramas profund surprinsa de cat de frumos este realizata aceasta editie. O carte extrem de complexa, cuprinde o multime de patologii veterinare grupate pe sisteme. Atinge o varietate destul de mare de specii de la animale de companie, animale de renta la animale exotice. Prezinta tabele cu tratamente, mod de administrare, doze, scheme anatomice, imagini histologice si clinice ale diferitelor patologii descrise. Este o carte de baza atat pentru studentii veterinari cat si pentru medicii veterinari.

2020-04-24 07:13:03

0

Tu esti placebo - Joe Dispenza

Tu esti placebo - Joe Dispenza

O carte care te tine in priza, te capteaza inca de la primele randuri si te face dornic sa mai citești. Explica foarte bine cum omul are capacitatea de a se vindeca singur fie constient, fie incostient de aceasta capacitate. Iti descrie prin mai multe exemple reale cum oameni obișnuiți au reusit sa faca imposibilul doar prin faptul ca au crezut profund ca un lucru este posibil chiar daca in realitate, pentru restul omenirii, acel lucru era imposibil.

2020-04-24 06:58:03

0

Distruge-ti obiceiurile nocive! - Joe Dispenza

Am cumparat aceasta carte deoarece este o continuare a cartii "Antreneaza-ti creierul! ". Prima carte am citit-o cu multa atentie, dar am ramas cu intrebari, in principal una, cum sa pun in aplicare tot ceea ce mi s-a explicat? Joe Dispenza a scris aceasta carte pentru a ne putea explica cum sa devenim stapani pe propriile ganduri si actiuni, cum sa nu mai fim victimele circumstantelor produse de actiunile si gandurile noastre si cum sa luam fraiele gandirii si sa ne creem alte circumstanțe. Practic aceasta carte te învață cum sa pui in practica ceea ce ai citit in cartea Antreneaza-ti creierul!

2020-04-24 06:58:03

0

Supranatural - Joe Dispenza

Supranatural - Joe Dispenza

Am început sa ascult prima jumatate din aceasta carte pe youtube, fiind disponibila in optiunea de audiobook. Este o carte care te face sa intelegi cum functioneaza organismul sub stres si de ce esti responsabil de toate lucrurile care au aparut si vor mai aparea in viata ta. Merita citita si chiar recitita pentru a putea sa o intelegi cu adevarat.

2020-04-24 06:43:03

0

Antreneaza-ti creierul! Ed.2 - Joe Dispenza

O carte bine scrisa si foarte bine tradusa, menționez faptul ca am cumparat aceasta carte in limba romana chiar daca o aveam si in limba engleza, deoarece am vrut sa o poata citii si parintii mei. Este o carte care te face sa te gandesti la posibilitatea de a nu fi mediocru, de a reuși sa cunosti mai multe, sa incerci sa iti schimbi viitorul prin faptul ca esti constient de gandurile tale.

2020-04-24 06:43:03

1