Mazilita Bianca

Membru din 06/09/2015

0

5

comentarii

Manualul Merck de medicina veterinara Ed.10

Am stat foarte mult sa ma gandesc daca ar fi bine sa cumpar varianta în romana sau cea in engleza, însă am ramas profund surprinsa de cat de frumos este realizata aceasta editie. O carte extrem de complexa, cuprinde o multime de patologii veterinare grupate pe sisteme. Atinge o varietate destul de mare de specii de la animale de companie, animale de renta la animale exotice. Prezinta tabele cu tratamente, mod de administrare, doze, scheme anatomice, imagini histologice si clinice ale diferitelor patologii descrise. Este o carte de baza atat pentru studentii veterinari cat si pentru medicii veterinari.

2020-04-24 07:13:03

0

Distruge-ti obiceiurile nocive! - Joe Dispenza

Am cumparat aceasta carte deoarece este o continuare a cartii "Antreneaza-ti creierul! ". Prima carte am citit-o cu multa atentie, dar am ramas cu intrebari, in principal una, cum sa pun in aplicare tot ceea ce mi s-a explicat? Joe Dispenza a scris aceasta carte pentru a ne putea explica cum sa devenim stapani pe propriile ganduri si actiuni, cum sa nu mai fim victimele circumstantelor produse de actiunile si gandurile noastre si cum sa luam fraiele gandirii si sa ne creem alte circumstanțe. Practic aceasta carte te învață cum sa pui in practica ceea ce ai citit in cartea Antreneaza-ti creierul!

2020-04-24 06:58:03

0

Antreneaza-ti creierul! Ed.2 - Joe Dispenza

O carte bine scrisa si foarte bine tradusa, menționez faptul ca am cumparat aceasta carte in limba romana chiar daca o aveam si in limba engleza, deoarece am vrut sa o poata citii si parintii mei. Este o carte care te face sa te gandesti la posibilitatea de a nu fi mediocru, de a reuși sa cunosti mai multe, sa incerci sa iti schimbi viitorul prin faptul ca esti constient de gandurile tale.

2020-04-24 06:43:03

0