Lia T.

Membru din 02/07/2016

1

5

Geometrii de suflet - Simona Mihutiu

Geometrii de suflet - Simona Mihutiu

Surprinzator și fascinant! Scriitoarea Simona Mihuțiu ne dezvaluie în paginile acestei carti ca stapaneste condeiul extrem de firesc si cand e vorba de poezie! Daca ne-a fermecat in primele carti cu proza, acum ne ofera spre lectura primul ei volum de poezii. Cartea merge direct la suflet prin continut, versificare, joaca de-a cuvintele, modul prin care reuseste sa ne dezvaluie un univers intreg de sentimente si nu poate fi ignorat nici modul ireprosabil în care ne sunt toate acestea prezentate: calitatea ireprosabila, coperta eleganta si grafica estrem de reusita. Va recomand sa o cititi si veti descoperi toate acestea!

2022-12-13 03:00:11

0

Puteam fi eu - Simona Mihutiu

Puteam fi eu - Simona Mihutiu

Actiunea s-ar putea petrece in orice urbe din tara, dar scriitoarea alege un reper din mijlocul tarii: minunatul Brasov. Vremuri incerte, personaje bine conturate, caractere bine definite, la extreme, ingenue sau pline de tare ale unor vremuri tulburi in care toti incercau marea cu degetul. Nepotism, sarlatanie în opozitie cu caractere aproape ingenue ce cred, inca, in valori. Si pentru ca trebuia sa fie vorba si de sentimente, nici personajului central nu-i ”merge prea bine”. Sfasiat intre iubiri, una pierduta in tinerete la un pas de a o relua, alta ”refuzata” si... Dar va recomand sa cititi cartea, fiindca jocul feliilor de timp care gliseaza peste prezent are un farmec aparte, imprevizibil :)

2022-12-13 12:00:11

1

Liberi sa (nu) gandim - Simona Mihutiu

Liberi sa (nu) gandim - Simona Mihutiu

O lectura placuta si un univers familiar.... al unor vremuri invaluite inca in ceata. Însa nu ne putem dezice de nicio epoca prin care trecem iar pentru generatia noastra evenimentele din 1989 raman, înca, in mare parte, o nebuloasa. Pentru generatiile ce vin, care nu au trait acele momente de cotitura in istorie, cartea va ramane un valoros palimpest cu flashuri, intamplari, personaje ce pastreaza, ca intr-o sticla plutind intr-un ocean de tumult, incertitudini, fragmente, sentimente, trairi, revolta, eliberare etc., toate invaluite in esarfa stravezie a unor intrebari precum de ce? incotro? ce a fost de fapt? se va mai intampla vreodata?

2022-12-13 12:00:11

0

Secundele pierdute ale poeziei - Simona Mihutiu

O carte minunata de poezii, in care te regasesti cu toate sentimentele vremurilor prin care trecem si cu toate trairile, de la cele mai romantice, profund proprii (pe care scriitoarea pare a ti le ghici), pana la cele angajate, ancorate concret in fiecare clipa (de revolta, neputinta sau chiar putinta!) de a schimba cu farama ta de vointa vremurile tulburi pe care le strabatem. Cu surprindere vei constata ca istoria vremurilor de pretutindeni se repeta si iti vei regasi gandurile alaturi de cele ale inaintasilor sau a altor persoane care gandesc asemeni tie. Felicitari autoarei si o astept cu interes si in viitor, cu carti de proza, poezie sau orice ar scrie. Pentru ca o face mestesugit si iti merge la suflet din prima clipa.

2022-12-12 09:00:06

0

Destinul, o jucarie stricata - Simona Mihutiu

”Destinul, o jucărie stricată” îți răsfață setea de lectură și nu îți vine să o lași din mână! Un univers întreg în care scriitoarea Simona Mihuțiu reușește să te facă parte, cu propriile emoții, la neprevăzutul situațiilor prin care călătorești și trăiești alături de personaje. O lectură incitantă pe care aș recomanda-o tuturor!

2020-08-26 10:24:22

0