Adevar, minciuna si advertising
Adevar, minciuna si advertising
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate.
Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche.Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco.Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.
PRP: 57.80 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
54.91Lei
54.91Lei
57.80 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate.
Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche.Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco.Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.
Detaliile produsului