Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

TRANSPORT GRATUIT

si -33% -10% la FICTIUNE

-28% -10% la NON-FICTIUNE

Urmatoarea ta lectura aici!
Close btn popup img

Adevar, minciuna si advertising

De (autor): Jon Steel

5
(1 reviews)
Adevar, minciuna si advertising - Jon Steel

Adevar, minciuna si advertising

De (autor): Jon Steel

5
(1 reviews)
Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising. - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY

Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate.
Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.

JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche.Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco.Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.
Citeste mai mult

transport gratuit

-5%

54.91Lei

57.80 Lei

Sau 5491 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Indisponibil

Descrierea produsului

Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising. - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY

Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate.
Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.

JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche.Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco.Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one