Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Art-terapia si dezvoltarea personala la adolescenti

De (autor): Gina Ilie

0
(0 review-uri)
Art-terapia si dezvoltarea personala la adolescenti - Gina Ilie

Art-terapia si dezvoltarea personala la adolescenti

De (autor): Gina Ilie

0
(0 review-uri)
Am incercat sa elaborez un proiect care sa aiba in prim-plan art-terapia, deoarece consider ca este o modalitate alternativa, ludica, de constientizare, „aici si acum”, a propriilor temeri, iar acest lucru cred ca este un prim pas in a gasi o modalitate prin care sa se poata diminua acel ceva care te blocheaza, care te impiedica sa te bucuri de ceea ce ti se intampla. Nu de putine ori, inca din copilarie, pictura era pentru mine un refugiu, un aliat, un confident care m-a ajutat in primul rand sa ma detensionez, sa imi diminuez nivelul de anxietate si, mai apoi, sa pot sa depasesc momentul, gasind chiar modalitati creative si luand decizii care, ulterior, m-au format ca adolescent si, mai tarziu, ca „tanar adult”. (Autoarea)
     CUPRINS:
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1: TERAPIILE EXPRESIV-CREATIVE
  1.1. Delimitari conceptuale ale terapiilor expresiv-creative
  1.2. Modele teoretice in terapiile expresiv-creative: 1.2.1. Abordarea psihanalitica 1.2.2. Abordarea analitica 1.2.3. Abordarile umaniste 1.2.4. Abordarea fenomenologica 1.2.5. Abordarea gestaltista 1.2.6. Abordarea umanista centrata pe persoana
  1.3. Art-terapia: o alta forma de exprimare
  1.4. Cercetari aplicative in domeniul art-terapiei
  1.5. Simbolul si proiectia in terapiile expresiv-creative
  1.6. Terapia Unificarii si Dezvoltarea Personala Unificatoare: 1.6.1. Terapia Unificarii: descriere generala, etape metodologice si tehnici folosite 1.6.2. Dezvoltarea Personala Unificatoare 39

CAPITOLUL 2: ADOLESCENTA CA PERIOADA PREDISPUSA ANXIETATII
  2.1. Adolescenta – caracteristici generale: 2.1.1. Teorii cu privire la adolescenta 2.1.2. Dezvoltarea fizica a adolescentilor 2.1.3. Dezvoltarea sociala si de personalitate 2.1.4. Criza de originalitate 2.1.5. Relatia cu parintii si conflictul dintre generatii 2.1.6. Formarea identitatii adolescentului 2.1.7. Importanta consilierii vocationale in adolescenta
  2.2. Tabloul clinic al anxietatii la adolescenti: 2.2.1. Anxietatea – caracteristici generale 2.2.2. Anxietatea la adolescenti

CAPITOLUL 3: CADRUL METODOLOGIC AL CERCETARII „REDUCEREA ANXIETATII LAADOLESCENTI PRIN ART-TERAPIE. EVALUARE SI DEZVOLTARE PERSONALA”
  3.1. Selectie participanti
  3.2. Design experimental
  3.3. Etape
  3.4. Obiective ale programului de cercetare
  3.5. Ipoteza generala: 3.5.1. Ipoteze ale cercetarii 3.5.2. Ipoteze statistice
  3.6. Variabile
  3.7. Metode si instrumente ale cercetarii
 
CAPITOLUL 4: DESFASURAREA SI REZULTATELE CERCETARII „REDUCEREA ANXIETATII LA ADOLESCENTI PRIN ART-TERAPIE. EVALUARE SI DEZVOLTARE PERSONALA”
  4.1. Analiza si interpretarea datelor calitative: 4.1.1. Desfasurarea sedintelor si fragmente de analiza 4.1.1.1. Sedinta „Jocul numelor” 4.1.1.2. Sedinta „Hai sa ne cunoastem fara cuvinte” 4.1.1.3. Sedinta „Teritoriu, granite, portret” 4.1.1.4. Sedinta „Povestea mea, povestea noastra” 4.1.1.5. Sedinta „O poveste. Doua simtiri diferite” 4.1.1.6. Sedinta „Eu acum vs. eu atunci” 4.1.1.7. Sedinta „Un chip, o pensula” 4.1.1.8. Sedinta „Prinde-o si spune-mi” 4.1.1.9. Sedinta „O picatura, o plastilina” 4.1.1.10. Sedinta „Cadou. Pentru mine. Pentru tine” 4.1.1.11. Sedinta „Arborele plin de noi” 4.1.2. Grila de feedback si jurnalul de autoanaliza 4.1.3.   Metoda observatiei 4.1.4. Studiu de caz: cazul A. „Verdele imi provoaca greata.” Model de lucru pentru reducerea anxietatii folosind art-terapia cu modalitati plastice si de modelaj
  4.2. Analiza si interpretarea datelor cantitative
  4.3. Interpretarea psihologica a rezultatelor de natura cantitativa
  4.4. Limite ale cercetarii
  4.5. Experienta traita ca facilitator al grupului de dezvoltare personala: note de autoanaliza

CONCLUZII • BIBLIOGRAFIE • ANEXA 1 • ANEXA 2 • ANEXA 3 • ANEXA 4
Citeste mai mult

30.00Lei

30.00Lei

Primesti 30 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Am incercat sa elaborez un proiect care sa aiba in prim-plan art-terapia, deoarece consider ca este o modalitate alternativa, ludica, de constientizare, „aici si acum”, a propriilor temeri, iar acest lucru cred ca este un prim pas in a gasi o modalitate prin care sa se poata diminua acel ceva care te blocheaza, care te impiedica sa te bucuri de ceea ce ti se intampla. Nu de putine ori, inca din copilarie, pictura era pentru mine un refugiu, un aliat, un confident care m-a ajutat in primul rand sa ma detensionez, sa imi diminuez nivelul de anxietate si, mai apoi, sa pot sa depasesc momentul, gasind chiar modalitati creative si luand decizii care, ulterior, m-au format ca adolescent si, mai tarziu, ca „tanar adult”. (Autoarea)
     CUPRINS:
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1: TERAPIILE EXPRESIV-CREATIVE
  1.1. Delimitari conceptuale ale terapiilor expresiv-creative
  1.2. Modele teoretice in terapiile expresiv-creative: 1.2.1. Abordarea psihanalitica 1.2.2. Abordarea analitica 1.2.3. Abordarile umaniste 1.2.4. Abordarea fenomenologica 1.2.5. Abordarea gestaltista 1.2.6. Abordarea umanista centrata pe persoana
  1.3. Art-terapia: o alta forma de exprimare
  1.4. Cercetari aplicative in domeniul art-terapiei
  1.5. Simbolul si proiectia in terapiile expresiv-creative
  1.6. Terapia Unificarii si Dezvoltarea Personala Unificatoare: 1.6.1. Terapia Unificarii: descriere generala, etape metodologice si tehnici folosite 1.6.2. Dezvoltarea Personala Unificatoare 39

CAPITOLUL 2: ADOLESCENTA CA PERIOADA PREDISPUSA ANXIETATII
  2.1. Adolescenta – caracteristici generale: 2.1.1. Teorii cu privire la adolescenta 2.1.2. Dezvoltarea fizica a adolescentilor 2.1.3. Dezvoltarea sociala si de personalitate 2.1.4. Criza de originalitate 2.1.5. Relatia cu parintii si conflictul dintre generatii 2.1.6. Formarea identitatii adolescentului 2.1.7. Importanta consilierii vocationale in adolescenta
  2.2. Tabloul clinic al anxietatii la adolescenti: 2.2.1. Anxietatea – caracteristici generale 2.2.2. Anxietatea la adolescenti

CAPITOLUL 3: CADRUL METODOLOGIC AL CERCETARII „REDUCEREA ANXIETATII LAADOLESCENTI PRIN ART-TERAPIE. EVALUARE SI DEZVOLTARE PERSONALA”
  3.1. Selectie participanti
  3.2. Design experimental
  3.3. Etape
  3.4. Obiective ale programului de cercetare
  3.5. Ipoteza generala: 3.5.1. Ipoteze ale cercetarii 3.5.2. Ipoteze statistice
  3.6. Variabile
  3.7. Metode si instrumente ale cercetarii
 
CAPITOLUL 4: DESFASURAREA SI REZULTATELE CERCETARII „REDUCEREA ANXIETATII LA ADOLESCENTI PRIN ART-TERAPIE. EVALUARE SI DEZVOLTARE PERSONALA”
  4.1. Analiza si interpretarea datelor calitative: 4.1.1. Desfasurarea sedintelor si fragmente de analiza 4.1.1.1. Sedinta „Jocul numelor” 4.1.1.2. Sedinta „Hai sa ne cunoastem fara cuvinte” 4.1.1.3. Sedinta „Teritoriu, granite, portret” 4.1.1.4. Sedinta „Povestea mea, povestea noastra” 4.1.1.5. Sedinta „O poveste. Doua simtiri diferite” 4.1.1.6. Sedinta „Eu acum vs. eu atunci” 4.1.1.7. Sedinta „Un chip, o pensula” 4.1.1.8. Sedinta „Prinde-o si spune-mi” 4.1.1.9. Sedinta „O picatura, o plastilina” 4.1.1.10. Sedinta „Cadou. Pentru mine. Pentru tine” 4.1.1.11. Sedinta „Arborele plin de noi” 4.1.2. Grila de feedback si jurnalul de autoanaliza 4.1.3.   Metoda observatiei 4.1.4. Studiu de caz: cazul A. „Verdele imi provoaca greata.” Model de lucru pentru reducerea anxietatii folosind art-terapia cu modalitati plastice si de modelaj
  4.2. Analiza si interpretarea datelor cantitative
  4.3. Interpretarea psihologica a rezultatelor de natura cantitativa
  4.4. Limite ale cercetarii
  4.5. Experienta traita ca facilitator al grupului de dezvoltare personala: note de autoanaliza

CONCLUZII • BIBLIOGRAFIE • ANEXA 1 • ANEXA 2 • ANEXA 3 • ANEXA 4
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one