headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Avantajul de a avea doua secunde in avans

De (autor): Vivek Ranadive , Kevin Maney

0
(0 review-uri)
Avantajul de a avea doua secunde in avans - Vivek Ranadive, Kevin Maney

Avantajul de a avea doua secunde in avans

De (autor): Vivek Ranadive , Kevin Maney

0
(0 review-uri)
Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a intelege sensul lor cat mai rapid. Avantajul de a avea doua secunde in avans exploreaza la nivel de arta modul in care poti ajunge sa conduci jocul atunci cand detii informatia potrivita la momentul si in contextul oportun.
David Stern, membru al comisiei NBA

Oricine este interesat sa inteleaga ce anume sta la baza oricarui succes pe termen lung ar trebui sa citeasca Avantajul de a avea doua secunde in avans. Autorii ne capteaza imaginatia printr-o analiza documentata si antrenanta asupra modului in care, atunci cand au o intuitie unica premergatoare unui eveniment, organizatiile iau decizii novatoare si detin avantajul competitiv.
Chad Hurley, cofondator al YouTube

Ce legatura exista intre capacitatea unica de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky si inteligenta de a conduce o organizatie moderna in era digitala - cat de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictiva? Prin intermediul unor exemple captivante si analizate in profunzime, Ranadive si Maney explica modul in care liderii erei Enterprise 3.0 reusesc sa atinga avantajul competitiv sustenabil facand apel la procesarea predictiva.
Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters

Extrem de importanta pentru liderii din lumea businessului de astazi. Clientii interactioneaza cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile pana la retelele sociale. Ideea potrivit careia nu doar ca putem intelege toate datele referitoare la clienti primite prin aceste canale, dar si ca putem face predictii precise si care sa ne modeleze companiile pe baza lor, face aceasta carte una obligatoriu de citit.
Shantanu Narayen, presedinte si CEO la Adobe Systems Inc.

Citeste mai mult

-5%

PRP: 23.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

21.85Lei

21.85Lei

23.00 Lei

Primesti 21 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a intelege sensul lor cat mai rapid. Avantajul de a avea doua secunde in avans exploreaza la nivel de arta modul in care poti ajunge sa conduci jocul atunci cand detii informatia potrivita la momentul si in contextul oportun.
David Stern, membru al comisiei NBA

Oricine este interesat sa inteleaga ce anume sta la baza oricarui succes pe termen lung ar trebui sa citeasca Avantajul de a avea doua secunde in avans. Autorii ne capteaza imaginatia printr-o analiza documentata si antrenanta asupra modului in care, atunci cand au o intuitie unica premergatoare unui eveniment, organizatiile iau decizii novatoare si detin avantajul competitiv.
Chad Hurley, cofondator al YouTube

Ce legatura exista intre capacitatea unica de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky si inteligenta de a conduce o organizatie moderna in era digitala - cat de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictiva? Prin intermediul unor exemple captivante si analizate in profunzime, Ranadive si Maney explica modul in care liderii erei Enterprise 3.0 reusesc sa atinga avantajul competitiv sustenabil facand apel la procesarea predictiva.
Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters

Extrem de importanta pentru liderii din lumea businessului de astazi. Clientii interactioneaza cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile pana la retelele sociale. Ideea potrivit careia nu doar ca putem intelege toate datele referitoare la clienti primite prin aceste canale, dar si ca putem face predictii precise si care sa ne modeleze companiile pe baza lor, face aceasta carte una obligatoriu de citit.
Shantanu Narayen, presedinte si CEO la Adobe Systems Inc.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one