Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Avioane de lupta

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)
Avioane de lupta
Rasfoieste

Avioane de lupta

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)
Avioane de lupta.- Messerschmitt BF 109E
Lucrarea reprezinta o monografie a avionului de lupta Messerschmitt BF109E si cuprinde un scurt istoric, proiectarea avionului,versiuni si variante de testare,detalii tehnice,bataliile aviatice ale acestui tip de avion atat in serviciile aviatiei militare germane cat si sub steag strain (Bulgaria,Franta,Marea Britanie,Italia,Japonia.Iugoslavia,Romania,Elvetia,Slovacia,Uniunea Sovietica,Spania).
Fragment din cartea "Avioane de lupta"

"Detalii tehnice ale Messerschmitt Bf 109 E

Motorul
La trecerea dintre anii 1933 si 1934 a inceput modificarea motorului. Daimler-Benz DB 600. Proiectat in 1932, acesta avea racire cu lichid si 12 cilindri in V, fiind produs in mai multe variante de 800, pana la 1050 CP. modelul Daimler-Benz DB 601, obtinut din DB 600 a adus ca principale noutati o injectie de combustibil si un compresor de supraalimentare; s-a livrat in doua variante- DB 601 Aa si DB 601 Ba. Ambele versiuni produceau 1175 CP, singura diferenta fiind transmisia la elice. La DB 601 Aa, montat pe toate Messerschmitt Bf 109 E s-a folosit variator 1:0,645, in timp ce la DB 601 601 Ba s-a utilizat un variator de 1:0,532.

Fuselaj
Cea mai personala insusire a lui Messerschmitt Bf 109 E este forma invelisului fuselajului. Piesele au fost asamblate, gaurite si fixate cu nituri pe dispozitive speciale de prindere. pentru producerea unei jumatati longitudinale a invelisului fuselajului s-au folosit cinci profile longitudinale prinse cu nituri.Apoi cele doua jumatati s-au asamblat cu profile de imbinare si cu eclise, la exterior si la interior.

Messerschmitt Bf 109 E-2 a fost proiectat la Wiener Neustadter Flugzeugwerke GmbH si a fost prima varianta Bf 109 E dotata cu tun automat de 20 mm MG FF/M Motorkanone montat langa motor, care tragea printr-o gaura din centrul elicei."

Citeste mai mult

14.45Lei

14.45Lei

Primesti 14 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Avioane de lupta.- Messerschmitt BF 109E
Lucrarea reprezinta o monografie a avionului de lupta Messerschmitt BF109E si cuprinde un scurt istoric, proiectarea avionului,versiuni si variante de testare,detalii tehnice,bataliile aviatice ale acestui tip de avion atat in serviciile aviatiei militare germane cat si sub steag strain (Bulgaria,Franta,Marea Britanie,Italia,Japonia.Iugoslavia,Romania,Elvetia,Slovacia,Uniunea Sovietica,Spania).
Fragment din cartea "Avioane de lupta"

"Detalii tehnice ale Messerschmitt Bf 109 E

Motorul
La trecerea dintre anii 1933 si 1934 a inceput modificarea motorului. Daimler-Benz DB 600. Proiectat in 1932, acesta avea racire cu lichid si 12 cilindri in V, fiind produs in mai multe variante de 800, pana la 1050 CP. modelul Daimler-Benz DB 601, obtinut din DB 600 a adus ca principale noutati o injectie de combustibil si un compresor de supraalimentare; s-a livrat in doua variante- DB 601 Aa si DB 601 Ba. Ambele versiuni produceau 1175 CP, singura diferenta fiind transmisia la elice. La DB 601 Aa, montat pe toate Messerschmitt Bf 109 E s-a folosit variator 1:0,645, in timp ce la DB 601 601 Ba s-a utilizat un variator de 1:0,532.

Fuselaj
Cea mai personala insusire a lui Messerschmitt Bf 109 E este forma invelisului fuselajului. Piesele au fost asamblate, gaurite si fixate cu nituri pe dispozitive speciale de prindere. pentru producerea unei jumatati longitudinale a invelisului fuselajului s-au folosit cinci profile longitudinale prinse cu nituri.Apoi cele doua jumatati s-au asamblat cu profile de imbinare si cu eclise, la exterior si la interior.

Messerschmitt Bf 109 E-2 a fost proiectat la Wiener Neustadter Flugzeugwerke GmbH si a fost prima varianta Bf 109 E dotata cu tun automat de 20 mm MG FF/M Motorkanone montat langa motor, care tragea printr-o gaura din centrul elicei."

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one