00
00
00
Gaudeamus
Lego

Filosofie Romaneasca - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

25 lei

Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu

20 lei

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Capricii pe teme de basm - Mariana Net" (disponibila in Filosofie Romaneasca) , "Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu" (disponibila in Filosofie Romaneasca), "Pustiul binelui - Horia V. Patrascu" (disponibila in Filosofie Romaneasca). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Filosofie Romaneasca sunt: HUMANITAS, POLIROM, VREMEA .