00
00
00
Carti sub 10 lei
Lego

EIKON

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Poeti reprezentativi ai postmodernitatii - Geo Vasile

40 lei

Caragiale fata cu postmodernismul - Iulian Baicus

35 lei

Carte pentru minte, inima si (wow!) literatura - Magda Ursache

40 lei

Florin Mugur si poetica exasperarii - Xenia Negrea

40 lei

(Su)pozitii teatrale sau ancore impotriva nostalgiei confortului - Raluca Blaga

Inamorati intru moarte sau Erosthanatos la Cezar Ivanescu - Petru Ursache

Supravietuiri in Post-Moralia - Magda Ursache in dialog cu Adrian Alui Gheorghe

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache

50 lei

Lectio incerta. Cronici literare 2 - Christian Craciun

35 lei

Eugen Ionescu, hermeneut al absurdului - Iulian Baicus

40 lei

Semnat Kafka - Iulian Baicus
2 (1)

Semnat Kafka - Iulian Baicus

35 lei

Maiorescianismul, o mostenire cu bucluc - Alexandru Dobrescu

45 lei

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

40 lei

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop

38.5 lei

Constiinta Tragica Eminesciana - Bianca Osnaga

38.5 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Poeti reprezentativi ai postmodernitatii - Geo Vasile" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Caragiale fata cu postmodernismul - Iulian Baicus" (disponibila in Litere Critica Literara), "Carte pentru minte, inima si (wow!) literatura - Magda Ursache" (disponibila in Litere Critica Literara). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Critica Literara sunt: CARTEA ROMANEASCA, REINTREGIREA, SAECULUM I.O. .