00
00
Bookfest 2019
Books vs. movies

HUMANITAS

Editura HUMANITAS

Infiintata in anul 1990, HUMANITAS este una dintre cele mai importante edituri din Romania, initial cu profil de stiinte umaniste, astazi editura publicand si carte de stiinta, carte practica, carte scolara, albume de arta. Humanitas are drepturi exclusive de publicare pentru cinci mari autori interbelici (Lucian Blaga, Emil Cioran, Mircea Eliade, Eugen Ionesco si Constantin Noica) si patru autori romani contemporani (Mircea Cartarescu, Horia-Roman Patapievici, Andrei Plesu si Gabriel Liiceanu). Cartile Humanitas sunt grupate in 50 de colectii si serii de autor, Raftul Denisei fiind prima si singura colectie personalizata din Romania. Humanitas este lider pe piata romaneasca in productia de audiobook-uri

Simulacrele normalitatii - Eugen Negrici
35 lei

Conceptul modern de poezie - Matei Calinescu
46.55 lei49 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti HUMANITAS. Cele mai populare carti tiparite de HUMANITAS, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Simulacrele normalitatii - Eugen Negrici" (disponibila in Litere Critica Literara) Alaturi de "HUMANITAS", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Critica Literara sunt: CARTEA ROMANEASCA, REINTREGIREA, LIBRIS EDITORIAL .