Craciunoteca

Carti HUMANITAS

Editura HUMANITAS

Infiintata in anul 1990, HUMANITAS este una dintre cele mai importante edituri din Romania, initial cu profil de stiinte umaniste, astazi editura publicand si carte de stiinta, carte practica, carte scolara, albume de arta. Humanitas are drepturi exclusive de publicare pentru cinci mari autori interbelici (Lucian Blaga, Emil Cioran, Mircea Eliade, Eugen Ionesco si Constantin Noica) si patru autori romani contemporani (Mircea Cartarescu, Horia-Roman Patapievici, Andrei Plesu si Gabriel Liiceanu). Cartile Humanitas sunt grupate in 65 de colectii si serii de autor, Raftul Denisei fiind prima si singura colectie personalizata din Romania. Humanitas este lider pe piata romaneasca in productia de audiobook-uri

Eugene Ionesco. Teme identitare si existentiale - Matei Calinescu

51.3 lei54 lei

Eminescu sau despre absolut - Rosa Del Conte
5 (1)

60.8 lei64 lei

O istorie a literaturii romane pe unde scurte 1960-2000 - Monica Lovinescu

58.58 lei61.66 lei

Editura HUMANITAS

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti HUMANITAS. Cele mai populare carti tiparite de HUMANITAS, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Eugene Ionesco. Teme identitare si existentiale - Matei Calinescu" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Eminescu sau despre absolut - Rosa Del Conte" (disponibila in Litere Critica Literara), "O istorie a literaturii romane pe unde scurte 1960-2000 - Monica Lovinescu" (disponibila in Litere Critica Literara).

//