-

Carti CARTEA ROMANEASCA

Editura CARTEA ROMANEASCA

Cartea Romaneasca este editura cu cea mai indelungata traditie din domeniul publicarii cartilor, a carei existenta si istorie se intinde pe o perioada de peste 100 de ani. Cei care au pus bazele acestei institutii si-au propus inca de atunci sa editeze materiale cu un bogat continut literar, accesibile tuturor, pentru sustinerea lecturii si a culturii in general. Chiar daca regimul comunist a impiedicat in 1948 functionarea editurii, Cartea Romaneasca a fost reinfiintata in 1970, avandu-l in frunte pe scriitorul Marin Preda, care a pledat si a sustinut mereu promovarea scrisului romanesc. Editura a initiat "Concursul de debut" pentru toate genurile literare, in colaborare cu ministerul Educatiei si Invatamantului, care se deruleaza in scolile din tara si care isi propune sa stimuleze interesul elevilor si al tinerilor pentru literatura noastra nationala. In prezent, editura dispune de o colectie impresionanta de carti, pornind de la beletristica (literatura romana si straina, contemporana si universala, volume de poezie, schite si fabule, romane de dragoste, proza scurta, istorie si critica literara) si terminad cu cartile pentru copii, manualele, gazetele si lecturile suplimentare. Editura se adreseaza si unitatilor de invatamant care doresc sa acorde premii in carti elevilor cu rezultate deosebite la invatatura, oferindu-le discount-uri semnificative.

Asul de pica: Stefan Aug. Doinas - George Neagoe

9.99 lei

Emanciparea Privirii. Despre Binefacerile Infidelitatii - Eugen Negrici
5 (6)

33.67 lei

Expresivitatea involuntara - Eugen Negrici
5 (3)

25 lei

Istoria critica a literaturii romane - Nicolae Manolescu

220 lei

Literatura in totalitarism 1959-1960 vol. VI: La rascruce de generatii - Ana Selejan

43.3 lei

Editura CARTEA ROMANEASCA

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti CARTEA ROMANEASCA. Cele mai populare carti tiparite de CARTEA ROMANEASCA, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Asul de pica: Stefan Aug. Doinas - George Neagoe" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Emanciparea Privirii. Despre Binefacerile Infidelitatii - Eugen Negrici" (disponibila in Litere Critica Literara), "Expresivitatea involuntara - Eugen Negrici" (disponibila in Litere Critica Literara).

//