00
00
00
-

Carti GRUPUL EDITORIAL ART

Editura GRUPUL EDITORIAL ART

Grupul editorial ART reprezinta un punct emblematic pe harta nationala a ofertei de carte. Caracterizata prin seriozitatea si rigurozitatea cu care isi selecteaza autorii si titlurile publicate. Editura isi surprinde cititorii cu colectii impresionante, menite sa raspunda celor mai interesante provocari. Peste 1000 de titluri sunt prezente pe Libris.ro, intr-o cuprinzatoare oferta care include scrieri din literatura artistica, stiinte umaniste, carti pentru copii, manuale si lucrari practice, memorii si jurnale, hobby practic si dezvoltare personala. Autorii tradusi sunt personalitati marcante in lumea literaturii universale contemporane, iar cartile lor fac deja istorie. O insiruire de nume vine sa confirme afirmatia anterioara: Nicola Yoon, Jeff Kinney, J.K. Rowling, Fredrik Backman, R.J. Palacio, Ransom Riggs, Truman Capote, Sabaa Tahir, Roald Dahl etc. Scriitori romani de o certa valoare vin sa completeze colectia de carti oferita de editura ART: Marin Preda, Anton Pann, Mihail Drumes, Marin Sorescu, Dumitru Tepeneag. Prin acesti autori si cartile lor sunt imbratisate gusturile pentru literatura a tuturor cititorilor pasionati de fantasy, aventura, istorie, thriller, de nuvele, poezie sau teatru. Scrierile clasice, alaturi de cele contemporane, imbogatesc universul cultural, gandirea creativa, dezvolta opinii, contureaza personalitati, traseaza invataminte si ofera o perspectiva noua asupra trairilor din societatea moderna, cu viziunile si aspiratiile ei.

Teodoreanu reloaded - Angelo Mitchievici, Ioan Stanomir

23.75 lei25 lei

Mircea Ivanescu. Poezia discretiei absolute - Radu Vancu
5 (1)

23.75 lei25 lei

Sfinxul. Pierre Bourdieu si literatura - Laura Albulescu
5 (1)

9.5 lei10 lei

Senzatia de deja vu - Remo Bodei

Senzatia de deja vu - Remo Bodei

9.5 lei10 lei

Ce mai ramane din cultura franceza? Preocuparea pentru grandoare - Donald Morrison, Antoine Compagnon
5 (1)

9.5 lei10 lei

Apologia plagiatului - Jean-Luc Hennig

Apologia plagiatului - Jean-Luc Hennig

9.5 lei10 lei

Paul Celan, dimensiunea romaneasca - Petre Solomon

9.5 lei10 lei

Orasul si literatura - Dumitru Chioaru

Orasul si literatura - Dumitru Chioaru

9.5 lei10 lei

Sebastian si lumea lui - Dana Pirvan-Jenaru

20.9 lei22 lei

Editura GRUPUL EDITORIAL ART

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti GRUPUL EDITORIAL ART. Cele mai populare carti tiparite de GRUPUL EDITORIAL ART, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Teodoreanu reloaded - Angelo Mitchievici, Ioan Stanomir" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Mircea Ivanescu. Poezia discretiei absolute - Radu Vancu" (disponibila in Litere Critica Literara), "Sfinxul. Pierre Bourdieu si literatura - Laura Albulescu" (disponibila in Litere Critica Literara).

//