00
00
00
-

Carti POLIROM

Editura POLIROM

Infiintata in anul 1995, POLIROM este una dintre cele mai importante edituri din Romania, cu aproape 6.000 de titluri publicate, in peste 13.000.000 de volume tiparite. Profilul editorial incadreaza editura Polirom intr-o zona de nisa, oferind cititorilor titluri si din zone ca studiile de gen, publicistica, istorie recenta, comunicare etc. 45 de domenii editoriale, peste 60 de serii si colectii (Ego, Plural, Biblioteca Polirom, Collegium etc) includ nu numai titluri de fictiune (35%), dar si nonfictiune (65%). Polirom este editura care a mizat mult pe tanara generatie de scriitori romani, avand in palmares autori ca Lucian Dan Teodorovici, Dan Lungu, Gabriela Adamesteanu, Daniela Zeca Buzura, Andrei Ruse, Adriana Babeti, Filip Florian etc, alaturi de autorii deja consacrati ca Emil Brumaru, Octavian Paler, Alexandru Paleologu, Stefan Agopian, Aurora Liiceanu etc. Editurii Polirom i-au fost atribuite numeroase premii de catre Asociatia Editorilor din Romania, Uniunea Scriitorilor, ASPRO, Academia Romana, revistele Sfera politicii, Cuvantul, Capital, CEDU etc.

Enciclopedia imaginariilor din Romania Vol.1: Imaginar literar - Corin Braga
5 (5)

56.95 lei59.95 lei

Cinci fete ale modernitatii - Matei Calinescu
5 (2)

47.45 lei49.95 lei

Enciclopedia imaginariilor din Romania Vol.2: Patrimoniu si imaginar lingvistic - Elena Platon
5 (1)

56.95 lei59.95 lei

Literatura romana sub comunism - Eugen Negrici
4.9 (7)

80.69 lei84.94 lei

Dictionar de scriitori francezi - Angela Ion
5 (4)

28.45 lei29.95 lei

Scurta istorie Vol. 2: Panorama alternativa a literaturii romane - Mihai Zamfir
5 (4)

42.7 lei44.95 lei

Istoria literaturii romane contemporane 1990-2020 - Mihai Iovanel

89 lei

Aisbergul poeziei moderne - Gheorghe Craciun
5 (4)

47.45 lei49.95 lei

Calatori romani privind pe fereastra trenului - Radu Marza
5 (4)

33.2 lei34.95 lei

Ulysses, 732. Romanul romanului - Mircea Mihaies

84.55 lei89 lei

Pulsul prozei - Gheorghe Craciun
5 (2)

Pulsul prozei - Gheorghe Craciun

42.7 lei44.95 lei

Frumoasa necunoscuta - Carmen Musat
4 (1)

Frumoasa necunoscuta - Carmen Musat

28.45 lei29.95 lei

Sistematica poeziei - Eugen Negrici
5 (2)

Sistematica poeziei - Eugen Negrici

28.45 lei29.95 lei

Umor si satira in literatura araba clasica. al-Ğāḥiẓ, al-Hamaḏānī, al-Ḥarīrī. Antologie - Grete Tartler

45.55 lei47.95 lei

Editura POLIROM

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti POLIROM. Cele mai populare carti tiparite de POLIROM, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Enciclopedia imaginariilor din Romania Vol.1: Imaginar literar - Corin Braga" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Cinci fete ale modernitatii - Matei Calinescu" (disponibila in Litere Critica Literara), "Enciclopedia imaginariilor din Romania Vol.2: Patrimoniu si imaginar lingvistic - Elena Platon" (disponibila in Litere Critica Literara).

//