00
00
00
Bookfest 2019
Books vs. movies

Stiinte Umaniste - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu
Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu
35 lei

Romania captiva - Bogdan Ficeac
Romania captiva - Bogdan Ficeac
20 lei

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu
Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache
50 lei

Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu
20 lei

Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean
38 lei

Capricii pe teme de basm - Mariana Net
Capricii pe teme de basm - Mariana Net
25 lei

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu
Intre poeti - Gheorghe Grigurcu
40 lei

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan
Pavese, omul jignit - Vianu Muresan
19.5 lei

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop
38.5 lei

Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu
77 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.2 - Nicoleta Popa Blanariu
25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Estetica I - Edgar Papu
Estetica I - Edgar Papu
50 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu
38.5 lei

Criza operei? - Ion Piso
Criza operei? - Ion Piso
58 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Dialog cu textul liric - Bogdan Ratiu" (disponibila in Litere Filologie) , "Romania captiva - Bogdan Ficeac" (disponibila in Politica), "Pustiul binelui - Horia V. Patrascu" (disponibila in Filosofie Romaneasca). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Filologie sunt: UNIVERS ENCICLOPEDIC, CARTEX, PARALELA 45 .