Gaudeamus
Lego

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu

77 lei

Criza operei? - Ion Piso

Criza operei? - Ion Piso

58 lei

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici

Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici

50 lei

Estetica I - Edgar Papu

Estetica I - Edgar Papu

50 lei

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache

50 lei

O mie si una de femei. Amintirile unui hedonist - Ion Munteanu

45 lei

Timpul splendorii - Andreea Nanu

Timpul splendorii - Andreea Nanu

45 lei

Camasa de forta - Leonard Oprea

Camasa de forta - Leonard Oprea

40 lei

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

40 lei

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop

38.5 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu

38.5 lei

Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean

38 lei

Bastinasul - Petru Istrate

Bastinasul - Petru Istrate

35 lei

Cand omida devine fluture - Marina Anca

Cand omida devine fluture - Marina Anca

35 lei

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu

35 lei

Mersul pe ape - Mariana Sipos

Mersul pe ape - Mariana Sipos

35 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Cand soarele rasare la apus - Manuela Sanda Bacaoanu

Lumina din umbra mamei - Elena Luminita Burlacu

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

29 lei

Am trait in comunism... - Mircea Pora

Am trait in comunism... - Mircea Pora

25 lei

Camera de proba - Mihaela Pascu-Oglinda

Camera de proba - Mihaela Pascu-Oglinda

25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.2 - Nicoleta Popa Blanariu

25 lei

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

25 lei

Captiv in regatul celor doua coroane - Mihai Sipos

25 lei

Cusatoarele - Emilia Muller

Cusatoarele - Emilia Muller

25 lei

Drusca. Povesti de la marginea padurii - Otilia Teposu

25 lei

Frumosii batrani ai marilor orase - Traian Cosma

25 lei

Imaginarium - Sorin Tunaru

Imaginarium - Sorin Tunaru

25 lei

Intelepciunea de a fi... Fericit - Ciprian Vestemean

25 lei

Numele Clarei - Viorel Bucur

Numele Clarei - Viorel Bucur

25 lei

Opt chipuri ale singuratatii - Vasile Andru

25 lei

Paraseste-ma - Magda Marin

Paraseste-ma - Magda Marin

25 lei

Plaja - Tudor Calin Zarojanu

Plaja - Tudor Calin Zarojanu

25 lei

Suferintele tanarului Blecher - Radu G. Teposu

25 lei

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

25 lei

Anamteme II - Vasile Gogea

Anamteme II - Vasile Gogea

20 lei

Antisentimente - Viorel Lica

Antisentimente - Viorel Lica

20 lei

Coaja sau miez - Niculina Constantinescu

20 lei

Copilul rob - Felicia Truffier

Copilul rob - Felicia Truffier

20 lei

Heralda - Serghie Bucur

Heralda - Serghie Bucur

20 lei

In alt timp, in alt loc - Umberto Piersanti

20 lei

In corp de val. Poezie italiana contemporana - Eliza Macadan

20 lei

Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu

20 lei

Lazaret, suflete ratacite - Silviu Craciunas

20 lei

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

20 lei

Muzica proasta a tineretii noastre - Cristi Ardelean

20 lei

Romania captiva - Bogdan Ficeac

Romania captiva - Bogdan Ficeac

20 lei

Spre seara s-au razgandit - Cristi Ardelean

20 lei

Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan

20 lei

Vise presate - Decebal N. Todarita

Vise presate - Decebal N. Todarita

20 lei

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

19.5 lei

Anamteme - Vasile Gogea

Anamteme - Vasile Gogea

19.5 lei

Intrari in labirint - Christian Craciun

Intrari in labirint - Christian Craciun

19.5 lei

Neant. Colaj despre suferinta - Serghie Bucur

19.5 lei

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

19.5 lei

70 de poezii ciudate - Ciprian Vestemean

15 lei

Deliruri - Catalin Stanciu

Deliruri - Catalin Stanciu

15 lei

Diaglife - Niculina Constantinescu

Diaglife - Niculina Constantinescu

15 lei

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil

15 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Criza operei? - Ion Piso" (disponibila in Filosofie Romaneasca), "Anotimpul de pasari - Iulia Vucmanovici" (disponibila in Poezie). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Critica Literara sunt: CARTEA ROMANEASCA, PARALELA 45, SAECULUM I.O. .