00
00
00
00
2+1 GRATIS

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan

20 lei

Intrari in labirint - Christian Craciun

Intrari in labirint - Christian Craciun

19.5 lei

Criza operei? - Ion Piso

Criza operei? - Ion Piso

58 lei

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

29 lei

Anamteme - Vasile Gogea

Anamteme - Vasile Gogea

19.5 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu

38.5 lei

Lazaret, suflete ratacite - Silviu Craciunas

20 lei

Neant. Colaj despre suferinta - Serghie Bucur

19.5 lei

Camasa de forta - Leonard Oprea

Camasa de forta - Leonard Oprea

40 lei

Estetica I - Edgar Papu

Estetica I - Edgar Papu

50 lei

Un retus... pentru un zambet - Aurora Spasinovici

25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.2 - Nicoleta Popa Blanariu

25 lei

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

25 lei

Captiv in regatul celor doua coroane - Mihai Sipos

25 lei

Timpul splendorii - Andreea Nanu

Timpul splendorii - Andreea Nanu

45 lei

Numele Clarei - Viorel Bucur

Numele Clarei - Viorel Bucur

25 lei

Mersul pe ape - Mariana Sipos

Mersul pe ape - Mariana Sipos

35 lei

Heralda - Serghie Bucur

Heralda - Serghie Bucur

20 lei

Am trait in comunism... - Mircea Pora

Am trait in comunism... - Mircea Pora

25 lei

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

19.5 lei

Vise presate - Decebal N. Todarita

Vise presate - Decebal N. Todarita

20 lei

Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu
5 (1)

77 lei

Antisentimente - Viorel Lica

Antisentimente - Viorel Lica

20 lei

Diaglife - Niculina Constantinescu

Diaglife - Niculina Constantinescu

15 lei

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil

Spovedania unei umbre - Eugeniu Bazil

15 lei

Muzica proasta a tineretii noastre - Cristi Ardelean

20 lei

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

Miercuri, la Marriott - Ioana Brusten

20 lei

In corp de val. Poezie italiana contemporana - Eliza Macadan

20 lei

Imaginarium - Sorin Tunaru

Imaginarium - Sorin Tunaru

25 lei

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Vremea crinilor - Corneliu Senchea

Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean

38 lei

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu
5 (1)

Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu

20 lei

Lumina din umbra mamei - Elena Luminita Burlacu

L'identite bibliographique de la litterature roumaine - Lucian Pricop

38.5 lei

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

19.5 lei

Plaja - Tudor Calin Zarojanu
5 (1)

Plaja - Tudor Calin Zarojanu

25 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Umbrele Transilvaniei - Alexandru V. Dan" (disponibila in Literatura Romana) , "Intrari in labirint - Christian Craciun" (disponibila in Literatura Romana), "Criza operei? - Ion Piso" (disponibila in Filosofie Romaneasca). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Literatura Romana sunt: CREATOR, MIHAIL SADOVEANU, GRUPUL EDITORIAL ART .