00
00
00
00
Manuale Scolare

Carti - Eseu si critica literara, Proza, Poezie

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Pustiul binelui - Horia V. Patrascu

Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean

38 lei

Drusca. Povesti de la marginea padurii - Otilia Teposu
5 (1)

25 lei

Opt chipuri ale singuratatii - Vasile Andru

25 lei

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Strigatul umbrei - Lazar Zahan

Cusatoarele - Emilia Muller

Cusatoarele - Emilia Muller

25 lei

Coaja sau miez - Niculina Constantinescu

20 lei

Anarhetipul sau... un frate tanar - Dorin Liviu Zaharia

40 lei

Anamteme II - Vasile Gogea

Anamteme II - Vasile Gogea

20 lei

Deliruri - Catalin Stanciu

Deliruri - Catalin Stanciu

15 lei

Suferintele tanarului Blecher - Radu G. Teposu

25 lei

Frumosii batrani ai marilor orase - Traian Cosma

25 lei

In alt timp, in alt loc - Umberto Piersanti

20 lei

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu

Cantece de zgura - Valeriu Ciobanu

35 lei

Cand soarele rasare la apus - Manuela Sanda Bacaoanu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

Intre poeti - Gheorghe Grigurcu

40 lei

Plaja - Tudor Calin Zarojanu
5 (1)

Plaja - Tudor Calin Zarojanu

25 lei

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

Pavese, omul jignit - Vianu Muresan

19.5 lei

Interval. In cautarea fericirii - Elena Luminita Burlacu

20 lei

Misterele din Scheii Brasovului - Virginia Stanciu-Butescu
5 (1)

Nepoata vrajitoarei - Virginia Stanciu-Butescu

In corp de val. Poezie italiana contemporana - Eliza Macadan

20 lei

Muzica proasta a tineretii noastre - Cristi Ardelean

20 lei

Diaglife - Niculina Constantinescu

Diaglife - Niculina Constantinescu

15 lei

Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu
5 (1)

77 lei

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

Adevaratul Cioran - Calinic Argeseanul

19.5 lei

Numele Clarei - Viorel Bucur

Numele Clarei - Viorel Bucur

25 lei

Timpul splendorii - Andreea Nanu

Timpul splendorii - Andreea Nanu

45 lei

Captiv in regatul celor doua coroane - Mihai Sipos

25 lei

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

Capricii pe teme de basm - Mariana Net

25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.2 - Nicoleta Popa Blanariu

25 lei

Cand literatura comparata pretinde ca se destrama Vol.1 - Nicoleta Popa Blanariu

Estetica I - Edgar Papu

Estetica I - Edgar Papu

50 lei

Camasa de forta - Leonard Oprea

Camasa de forta - Leonard Oprea

40 lei

Lazaret, suflete ratacite - Silviu Craciunas

20 lei

Supravietuind comunismului - Mihai Gheorghiu, Maria Mateoniu

38.5 lei

Anamteme - Vasile Gogea

Anamteme - Vasile Gogea

19.5 lei

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

Cartea cuvintelor chivot - Andreea Nanu

29 lei

Lumina din umbra mamei - Elena Luminita Burlacu

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

Zeul seductiei - Alexandru Nemtanu

25 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Pustiul binelui - Horia V. Patrascu" (disponibila in Filosofie Romaneasca) , "Seductia: voluptate, cruzime si amagire - Florin Ardelean" (disponibila in Sociologie), "Drusca. Povesti de la marginea padurii - Otilia Teposu" (disponibila in Literatura Romana).