Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Creativitatea in publicitate

De (autor): Pat Fallon , Fred Senn

0
(0 review-uri)
Creativitatea in publicitate - Pat Fallon, Fred Senn

Creativitatea in publicitate

De (autor): Pat Fallon , Fred Senn

0
(0 review-uri)
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor.In aceasta carte,Pat Fallon si Fred Senn argumenteaza ca,indiferent de schimbarile ce au loc pe piata,creativitatea va continua sa joace un rol crucial.Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina,insa,fie nu le lasa sa se manifeste,fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Citeste mai mult

-10%

PRP: 24.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

22.41Lei

22.41Lei

24.90 Lei

Primesti 22 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor.In aceasta carte,Pat Fallon si Fred Senn argumenteaza ca,indiferent de schimbarile ce au loc pe piata,creativitatea va continua sa joace un rol crucial.Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina,insa,fie nu le lasa sa se manifeste,fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one